Foursquare - promocja firmy w internecie

Autor: Kulik Katarzyna
Data: 27-08-2012 r.

Foursquare, lokalizacja firmy w smartfonowej aplikacji, staje się dosyć popularną usługą wśród polskich użytkowników telefonów komórkowych. Jednak jeszcze zbyt rzadko spotyka się z odzewem wśród właścicieli firm. A to przecież z myślą o nich powstała ta aplikacja. Dlaczego warto wykorzystać Foursquare?

Promocja firmy w internecie

Foursquare to nie tylko aplikacja na telefon komórkowy. To przede wszystkim platforma umożliwiająca stworzenie tzw. brand page`u Twojej firmy. Jednak stworzona w aplikacji strona internetowa to coś więcej niż wirtualna wizytówka firmy.

Stwarza ona wiele możliwości komunikacyjnych na linii przedsiębiorstwo – grupa docelowa. Użytkownik, odwiedzając Twój brand page, nie tylko może zapoznać się z Twoją ofertą, ale również skorzystać ze wskazówek, jak dotrzeć do Twojego przedsiębiorstwa. Ponadto stałe informowanie zainteresowanych o promocjach czy wydarzeniach związanych z Twoim biznesem wzmacnia wzajemne relacje i zaangażowanie klientów w działalność Twojego przedsiębiorstwa.

Z aplikacji korzystają z reguły osoby, które poszukują ciekawych miejsc i ofert w danym mieście. Wykorzystanie Foursquare pozwoli Twojej firmie na zareklamowanie się nie tylko lokalnej klienteli, ale przede wszystkim turystom poszukującym atrakcji w Twoim mieście. Oczywiście skala zainteresowania wśród przybyłych i zysków z tego wynikających zależna jest też po części od jego atrakcyjności turystycznej. Każda okazja do promocji jest dobra

Promocja własnej firmy w tzw. contencie

Zaletą aplikacji jest możliwość umiejscowienia promocji własnej firmy w tzw. contencie. Klienci nie lubią być na siłę przekonywani, że coś jest najlepsze. Lubią sami znajdować miejsca, które mogą ich zaciekawić. Ty natomiast możesz zadbać o to, aby informacje o Twojej firmie znalazły się w działach tematycznych, co zwiększa z pewnością szansę na zdobycie nowych zwolenników. Osoba znajdująca się po raz pierwszy w nowym mieście z pewnością nie będziesz szukała dobrej restauracji po jej nazwie, lecz skorzysta z pewnością z podpowiedzi aplikacji chociażby na hasło „włoska restauracja” czy „sprawdzona restauracja”. Poza tym działając w określonej branży, możesz tworzyć listę polecanych miejsc. Reklama contentowa z pewnością będzie odbierana przez klienta jako mniej nachalna niż ta tradycyjna, choćby banerowa.

Foursquare to aplikacja, która może okazać się przydatna w promocji Twojego biznesu. Rozwoju technologii nikt nie jest w stanie zatrzymać, dlatego dobrze wykorzystywać możliwości, jakie daje. Foursquare jest właśnie szansą na innowacyjne podejście do promocji własnego biznesu.

Kulik Katarzyna

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 25600 )
Array ( [docId] => 25600 )