Foursquare, lokalizacja firmy w smartfonowej aplikacji, staje się dosyć popularną usługą wśród polskich użytkowników telefonów komórkowych. Jednak jeszcze zbyt rzadko spotyka się z odzewem wśród właścicieli firm. A to przecież z myślą o nich powstała ta aplikacja. Dlaczego warto wykorzystać Foursquare?
Promocja firmy w internecie
Foursquare to nie tylko aplikacja na telefon komórkowy. To przede wszystkim platforma umożliwiająca stworzenie tzw. brand page`u Twojej firmy. Jednak stworzona w aplikacji strona internetowa to coś więcej niż wirtualna wizytówka firmy.
Stwarza ona wiele możliwości komunikacyjnych na linii przedsiębiorstwo – grupa docelowa. Użytkownik, odwiedzając Twój brand page, nie tylko może zapoznać się z Twoją ofertą, ale również skorzystać ze wskazówek, jak dotrzeć do Twojego przedsiębiorstwa. Ponadto stałe informowanie zainteresowanych o promocjach czy wydarzeniach związanych z Twoim biznesem wzmacnia wzajemne relacje i zaangażowanie klientów w działalność Twojego przedsiębiorstwa.
Z aplikacji korzystają z reguły osoby, które poszukują ciekawych miejsc i
ofert w danym mieście. Wykorzystanie Foursquare pozwoli Twojej firmie
na zareklamowanie się nie tylko lokalnej klienteli, ale przede wszystkim
turystom poszukującym atrakcji w Twoim mieście. Oczywiście skala
zainteresowania wśród przybyłych i zysków z tego wynikających zależna
jest też po części od jego atrakcyjności turystycznej. Każda okazja do
promocji jest dobra
Promocja własnej firmy
w tzw. contencie
Zaletą aplikacji jest możliwość umiejscowienia promocji własnej firmy
w tzw. contencie. Klienci nie lubią być na siłę przekonywani, że coś
jest najlepsze. Lubią sami znajdować miejsca, które mogą ich zaciekawić.
Ty natomiast możesz zadbać o to, aby informacje o Twojej firmie
znalazły się w działach tematycznych, co zwiększa z pewnością szansę na
zdobycie nowych zwolenników. Osoba znajdująca się po raz pierwszy w
nowym mieście z pewnością nie będziesz szukała dobrej restauracji po jej
nazwie, lecz skorzysta z pewnością z podpowiedzi aplikacji chociażby na
hasło „włoska restauracja” czy „sprawdzona restauracja”. Poza tym
działając w określonej branży, możesz tworzyć listę polecanych miejsc.
Reklama contentowa z pewnością będzie odbierana przez klienta jako mniej
nachalna niż ta tradycyjna, choćby banerowa.
Foursquare to aplikacja, która może okazać się przydatna w promocji
Twojego biznesu. Rozwoju technologii nikt nie jest w stanie zatrzymać,
dlatego dobrze wykorzystywać możliwości, jakie daje. Foursquare jest
właśnie szansą na innowacyjne podejście do promocji własnego biznesu.