Uchwała
Uchwała powinna zawierać oznaczenie organu, który ją wydaje. Najczęściej będzie to Zarząd, Zgromadzenie Wspólników lub Rada Nadzorcza.
Niezbędne jest wskazanie pełnej nazwy spółki oraz jej siedziby. Nagłówek powinien być opatrzony datą podjęcia uchwały a także jej numer. Uchwała może w tytule określać oznaczenie swojej treści (np. w sprawie zmiany umowy spółki). Następnie w paragrafach należy przedstawić treść podejmowanej uchwały. Ostatni zapis powinien zawierać informację o dacie wejścia uchwały w życie.
Lista obecności
Lista obecności stanowi załącznik do protokołu. W nagłówku powinna zawierać oznaczenie podmiotu, organu podejmującego uchwałę, datę oraz siedzibę spółki. Lista obecności składa się z imion i nazwisk osób obecnych na zgromadzeniu. Powinna być podpisana przez każdego obecnego wspólnika.
Protokół
Uchwała i lista obecności stanowią części protokołu ze Zgromadzenia Wspólników. Musi być on opatrzony nagłówkiem, który będzie zawierał te same elementy co w przypadku uchwały oraz listy obecności.
Protokół powinien zawierać informacje o osobie, która otworzyła posiedzenie. Następnym punktem jest stwierdzenie, że Zgromadzenie zostało prawidłowo zwołane i jest zdolne do podejmowania uchwał. Protokół powinien informować o tym kto został wybrany na Przewodniczącego Obrad oraz przedstawiać przyjęty porządek posiedzenia.