Strategia błękitnego oceanu
Jak kreować popyt na rynku?
Przepływ informacji o produktach i cenach, rozwój technologii i dostęp do nowych rozwiązań sprawia, że przedsiębiorstwa coraz szybciej się rozwijają – rośnie produktywność, szybkość reakcji na zmiany w otoczeniu. Rosną zdolności konkurencyjne firm, ale jednocześnie rośnie też konkurencja.
W efekcie przetrwanie i rozwój stają się dla firm coraz większym wyzwaniem i coraz trudniej osiągnąć im sukces na rynku. Strategia błękitnego oceanu (blue ocean) jest odpowiedzią na zmiany zachodzące we współczesnym świecie. Błękitne oceany jest to niewykorzystana przestrzeń rynkowa. W błękitnym oceanie konkurencja staje się nieistotna, a popyt możesz kreować sam, zatem szansa na wypracowanie zysków jest dużo większa niż w czerwonym oceanie.
Z tego praktycznego poradnika dowiesz się m. in.:
- Na czym polega działalność w czerwonych i błękitnych oceanach;
- Jak powinna być przeprowadzona analiza rynku;
- Na jakie pytanie trzeba sobie odpowiedzieć decydując się na wdrożenie blue ocean;
- Jakie znaczenie ma innowacja wartości w strategii błękitnego oceanu.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~szkola
data: 2017-04-05 09:42:11Wiedza w pigułce
~jag.grzegorz
data: 2017-04-04 20:37:06Naprawdę super
~radj
data: 2017-01-31 10:33:06Zdecydowanie najlepszy
~l.krzysztofczyk
data: 2016-09-07 07:46:58Polecam
~koniczek879
data: 2016-05-12 08:12:58Super!
~wlaszk
data: 2016-04-16 17:47:06Podoba mi się
~leszmin
data: 2016-01-29 21:17:20Wiedza w pigułce
~bartosz
data: 2015-10-28 09:46:29Bardzo dobry ebook. Polecam!