W jaki sposób skutecznie przygotować ocenę warunków pracy pracowników biurowych

Kategoria: BHP
Data: r.

Dbałość o bezpieczne i higieniczne warunki pracy w każdym przedsiębiorstwie powinna polegać w szczególności na zbieraniu i przetwarzaniu rzetelnych informacji o występujących zagrożeniach i związanym z nimi ryzykiem zawodowym na wszystkich stanowiskach pracy, w tym również na stanowiskach pracy biurowej. Wnioski wynikające z oceny ryzyka zawodowego dają podstawę do podejmowania odpowiednich działań zmniejszających prawdopodobieństwo wystąpienia wypadków przy pracy.

Dzięki informacjom zawartym w tym e-booku

  • Jakie są podstawowe etapy postępowania przy dokonywaniu oceny warunków pracy pracowników biurowych?
  • Czy w Twojej firmie funkcjonuje właściwie system bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników?

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Opinie czytelników

data:

Ciekawy

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Podoba mi się

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Ebook warty pobrania!

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Jest OK.

Ocena użytkownika:
3
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Bardzo dobry ebook. Polecam!

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu

Zobacz także

Poznaj skuteczne sposoby zmniejszania ryzyka wypadków przy pracach na wysokości

pobierz

Odpowiedzialność za uchybienia w zakresie szkoleń bhp

pobierz

5 praktycznych przykładów omawiania bezpieczeństwa pożarowego w ramach szkoleń bhp ułatwi Ci przygotowanie szkolenia

pobierz

Ryzyko zawodowe a ergonomia stanowisk pracy

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 933 [tagname] => w-jaki-sposob-skutecznie-przygotowac-ocene-warunkow-pracy-pracownikow-biurowych )
Array ( [idEbook] => 933 [tagname] => w-jaki-sposob-skutecznie-przygotowac-ocene-warunkow-pracy-pracownikow-biurowych )