Rola rekrutacji w budowaniu employer brandingu

Kategoria: Kadry
Data: r.

Na pozytywny wizerunek firmy musi ciężko zapracować cała kadra pracownicza – od szeregowego pracownika po dyrektora zarządzającego. Liczne działania marketingowe, public relations czy employer branding to ogromne przedsięwzięcia, a co za tym idzie, spore koszty. Czasami wystarczy jednak naprawdę niewiele, aby zadbać o dobre imię firmy i promocję jej usług. Prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa są jego pracownicy, ale o pracodawcy szczerze i przekonująco potrafią także opowiedzieć kandydaci i to nawet Ci, którzy nie zostali przyjęci do pracy.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Opinie czytelników

data:

Jest OK.

Ocena użytkownika:
3
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Bardzo dobry matreiał!

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Bardzo dobry matreiał!

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Podoba mi się

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu

Zobacz także

30 najciekawszych pytań z prawa pracy

pobierz

Różnicowanie wynagrodzeń na takich samym stanowiskach

pobierz

Dokumentacja pracownicza

pobierz

Pracownik może krytykować decyzje szefa, ale nie jego osobę

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 313 )
Array ( [idEbook] => 313 )