Reklama kliniki weterynaryjnej – co jest zgodne z prawem

Kategoria:
Data: r.

Od wielu lat trwa dyskusja na temat dozwolonych i niedozwolonych form, treści, technik i środków komunikacji marketingowej stosowanych przez weterynarzy. Dotyczy głównie zasadności utrzymania zakazu reklamy i ograniczania innych form komunikowania się. Obecnie można zauważyć tendencję do coraz szerszego znoszenia zakazów i ograniczeń.

Z ebooka Czytelnik dowie się:

  • W jaki sposób lekarz weterynarii może informować o swoich usługach, nie narażając się na zarzut reklamowania ich?
  • Jak przygotować informację o usługach?
  • Jakich sformułowań w informacji o usługach bezwzględnie nie można używać, a co jest prawnie dozwolone?
  • Jakie są konsekwencje naruszenia zakazu reklamy?

 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Biznesplan

pobierz

6 procedur kadrowych przydatnych po zmianie przepisów o umowach terminowych

pobierz

70 wskazówek BHP dla dyrektora szkoły

pobierz

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 712 )
Array ( [idEbook] => 712 )