Przy pomocy czatu można także uzyskać od maklera informację na temat bieżących wydarzeń rynkowych, istotnych z punktu widzenia dokonywanych właśnie inwestycji i poradzić się w kwestii dalszych posunięć na giełdzie. Oczywiście, mając odpowiednio skonfigurowaną pocztę elektroniczną można także wysyłać i odbierać maile.
Nowinki technologiczne umożliwiają nam coraz łatwiejszy kontakt, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Zdecydowanie wkraczają również w świat inwestycji giełdowych, dając graczom bardzo sprawne narzędzie w komunikacji z domem maklerskim.
W przypadku inwestorów o pokaźnych zasobach gotówkowych, którzy jednocześnie generują wysokie obroty dla domu maklerskiego, istnieje również możliwość indywidualnego przyporządkowania maklera do klienta. Jest to swego rodzaju opiekun, który ma stały kontakt z inwestorem i może go na bieżąco informować – za pośrednictwem łączy internetowych – o zmianach zachodzących na rynku i realizacji poszczególnych dyspozycji.
Dzięki temu inwestor uzyskuje gwarancję szybkiego i bardzo sprawnego wsparcia ze strony pośrednika w kluczowych kwestiach dotyczących lokowania kapitału na rynku papierów wartościowych.