Studiuj
Ukończenie studiów w zakresie marketingu lub marketingu i zarządzania to warunek konieczny do znalezienia pracy w tej branży. Zdobędziesz nie tylko wiedzę teoretyczną, ale uzyskasz także praktyczne umiejętności związane z analizą otoczenia firmy, obsługą klienta, tworzeniem strategii marketingowych, prowadzeniem badań marketingowych, tworzeniem skutecznego przekazu marketingowego czy zarządzaniem zasobami ludzkimi i firmowymi. Dowiesz się, jak utrzymywać relacje z mediami, w jaki sposób prowadzić działania pozwalające na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i pozyskiwanie klienta oraz jego zaufania i satysfakcji.
Praktykuj
Odbycie praktyk w czasie studiów jest warunkiem koniecznym do ich zaliczenia. Po zrealizowaniu zakładanej liczby godzin powinieneś dalej szukać możliwości praktykowania nawet za darmo. Zastanów się, w jakich firmach chciałbyś znaleźć pracę. Stwórz sobie ich listę i spróbuj wysłać swoje aplikacje. Jest duża szansa, że jeśli przyjmą cię na praktyki lub staż, a Ty odpowiednio się wykażesz, to firma może zatrudnić cię jako pracownika.