Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 31.10.2023
    Czego potrzeba do założenia strony internetowej?
    Własna strona internetowa to nie byle gratka. Pozwala na reklamowanie swoich produktów i usług, na budowanie relacji między nami a odbiorcami, na promocję. Wielu traktuje ją w kategoriach rozrywki i pasji, szukając w niej kanału do dzielenia się z szerokim gronem odbiorców opiniami na ważne tematy, wiedzą i doświadczeniem. Własna strona internetowa daje ogrom możliwości zarobkowych. ...

    Marketing i komunikacja 22.08.2023
    Branding oraz usługi agencji brandingowej
    Marka to nazwa i symbol. To właśnie wyróżnia daną firmę na tle konkurencji i ją definiuje. Marki to także dziś dobrze funkcjonujące organizacje. Są one istotne i mają coś ważnego do powiedzenia, mają swoją historię, w szczególny sposób oddziałują na emocje odbiorcy. Branding firmy powinien posiadać określony charakter, wartość i dzięki temu może odcisnąć się w umyśle ...

    Marketing i komunikacja 04.05.2023
    Badania CAWI - czy warto w nie inwestować?
    Na podstawie ankiet możesz zyskać rzetelną wiedzę o potrzebach swoich klientów. Sprawdź, jak się do tego celu sprawdza metoda CAWI.Czym są badania CAWI?Computer Assisted Web Interview to metoda badania rynku opierająca się na ankietach internetowych. Jej wiarygodność zawdzięczamy skrupulatnemu doborowi grupy respondentów. To właśnie sprawna selekcja i możliwość udzielenia wszystkich ...

    Marketing i komunikacja 06.12.2022
    Musisz być pierwszy! Liderzy branż zyskują podwójnie dzięki Google – zobacz dlaczego
    Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzysta nawet do kilku milionów unikalnych użytkowników z Polski. Gigantyczny zasięg tego narzędzia sprawia, że stało się one najpopularniejszym wyborem, jeśli chodzi o marketing w sieci. Wykorzystanie potencjału wyszukiwarki nie będzie jednak możliwe dla każdego przedsiębiorstwa. W tłumie tysięcy konkurencyjnych firm, wyróżniają się tylko te, ...

    Marketing i komunikacja 23.11.2021
    Nagrywamy webinar - jak skompletować sprzęt?
    Artykuł sponsorowany Webinar to jeden z najpopularniejszych formatów szkoleń. Aby móc w pełni wykorzystać jego potencjał należy skompletować odpowiedni sprzęt. Jaki będzie nam potrzebny? Podpowiadamy.Dobry mikrofonNiezbędnym urządzeniem bez którego nie można zorganizować webinaru jest oczywiście sam mikrofon za pośrednictwem którego będziemy komunikować się z odbiorcami. Powinien ...

    Marketing i komunikacja 26.05.2018
    8 na 10 klientów znajduje prawnika w Internecie
    Obecnie klienci poszukując specjalistów zaczynają od Internetu. Dotyczy to również takich zawodów jak lekarz, czy prawnik. Prawnicy, którzy chcą być widoczni dla klientów (indywidualnych i biznesowych), nie bagatelizują tego faktu – niezależnie od zakresu prowadzonej działalności, specjalizacji, czy doświadczenia na rynku usług prawniczych, dbają o to aby ich ciężka praca i sukcesy ...

    Marketing i komunikacja 08.11.2014
    Badania marketingowe w zarządzaniu jakością usług
    Pozyskiwanie wiarygodnych informacji marketingowych, ich analiza i interpretacja pozwalają na podejmowanie właściwych decyzji dotyczących rozwoju działalności i strategii budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Rzetelnych informacji na temat wymagań i oczekiwań klientów, jakości ich obsługi czy standardów funkcjonowania organizacji dostarczają m.in. badania marketingowe.Informacja ...

    Marketing i komunikacja 08.11.2014
    Badania marketingowe dotyczące nowego produktu
    Badania marketingowe stanowią działalność mającą na celu systematyczne i obiektywne zbieranie określonych informacji oraz ich analizę, pozwalających na udoskonalanie procesów decyzyjnych zachodzących wewnątrz przedsiębiorstwa. Obiektywizm badań wiąże się zaś z wykorzystaniem rzetelnych metod naukowych służących zbieraniu, weryfikacji i ocenie informacji.Badanie marketingowe należy ...

    Marketing i komunikacja 29.05.2014
    Przetwarzanie danych w celach marketingowych
    Jeżeli informacje osobowe zostaną powierzone firmie na podstawie zgody osób, których dotyczą, może ona wobec nich prowadzić pewne ograniczone działania marketingowe, o których piszemy niżej. Jest to dopuszczalne, nawet jeżeli zgoda na takie działania nie została udzielona wyraźnie. Jest to tzw. wtórny cel przetwarzania danych osobowych, czyli swoiste domniemanie, że osoba powierzająca ...

    Marketing i komunikacja 20.05.2014
    Wykorzystanie badania marketingowego w detalu
    Zanim podejmiemy decyzję o realizacji badań, musimy wiedzieć co dzięki tym informacjom chcemy zmienić w firmie. Badania marketingowe, jeśli się na nie zdecydujemy, mogą nam pomóc uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące klientów, lokalizacji sklepu czy punktu usługowego, promocji i sposobu komunikacji z klientami.Detalista czy firma usługowa powinny odpowiedzieć na kluczowe pytania: jakich ...