Wszystkie artykuły
Marketing i komunikacja 28.09.2012
Kolory w reklamie - czy mogą wpłynąć na jej sukcesPrzed zaplanowaniem strategii marketingowej warto zapoznać się z oddziaływaniem poszczególnych barw na ludzkie zmysły. Jedynie właściwe dostosowanie kolorystki do celu przekazu reklamowego zapewni marketingowy sukces.Niebieski - kolorem neutralnym
Kolor niebieski jest bardzo często stosowany w postach reklamowych. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego? Otóż wszelkie odcienie niebieskiego ...
Marketing i komunikacja 28.09.2012
Silver economy nowym trendem w biznesieWłaściciele firm w swoich strategiach marketingowych skupiają uwagę na młodej grupie docelowej. Potrzeby osób starszych są zwykle pomijane. A tak niewiele trzeba, aby zwrócić się w ich stronę. Czy silver economy może stać się nowym trendem w biznesie?Czym jest silver economy
Silver economy to nic innego jak strategia ekonomiczna uwzględniająca fakt starzenia się społeczeństwa. Istotne ...
Marketing i komunikacja 10.09.2012
Video wizytówka nowym sposobem na promocję firmyTradycyjną, papierową wizytówkę posiada z reguły każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak ilu z nas zdaje sobie sprawę, że dobrym sposobem na promocję firmy może być tzw. video wizytówka? Czy taka forma autoprezentacji jest rzeczywiście skuteczna?Pierwsze wrażenie najważniejsze
Bez względu na dziedzinę, w której chcesz się wypromować, najważniejszą kwestią jest wrażenie, ...
Marketing i komunikacja 07.09.2012
Internet w strategii marketingowejInternet jest obecnie najszerszym polem działań promocyjnych większości firm. Każde przedsiębiorstwo powinno wykorzystać sieć do promocji swoich produktów i usług. Jednak czy powinien być medium nr 1 w Twojej strategii marketingowej?Najpowszechniejszy
Nie ma żadnych wątpliwości, że internet jest medium o największym zasięgu. Każdego dnia korzystają z niego miliardy użytkowników. ...
Marketing i komunikacja 07.09.2012
Strona internetowa firmy - co powinna zawieraćStworzenie firmowej strony internetowej to obecnie podstawa w strategii marketingowej. Przygotowanie strony internetowej jest dosyć proste. Nie oznacza to jednak, że strona www może być zrobiona bez należytej dokładności i rzetelności. Co może odstraszać klientów na Twojej stronie internetowej?Działająca strona internetowa firmy to podstawa
Budując stronę internetową, musisz zadbać ...
Marketing i komunikacja 07.09.2012
Facebook w strategii marketingowej - czy duża liczba fanów przedkłada się na sukces firmyFacebook jest niezbędnym narzędziem w każdej strategii marketingowej. Posiadanie fanpage’a jest obecnie nieomal obowiązkiem każdej firmy, która chce skutecznie się zareklamować w internecie. Jednak czy kliknięcia „Lubię to!” przekładają się na rzeczywiste zainteresowanie Twoim produktem?Ilość fanów na Facebooku miernikiem popularności
Prowadząc fanpage, z reguły zwracasz uwagę ...
Marketing i komunikacja 31.08.2012
Fanpage firmy na Facebooku - jak właściwie go prowadzićWykorzystanie Facebooka w strategii marketingowej jest obecnie normą. Nie wystarczy jednak stworzenie fanpage`a, aby strategia okazała się skuteczną. Jak zadbać o widoczność na Facebooku? Jak nie zniknąć w natłoku innych fanpage'y na Facebooków?Ochrona przed przeciążeniem informacyjnym
Treści docierające do użytkowników Facebooka filtrowane są w trzech zakresach. Po pierwsze, istotną ...
Marketing i komunikacja 31.08.2012
Skuteczna strategia marketingowa - uwzględnienie starszych osóbStrategie marketingowe kojarzą się z reguły z ukierunkowaniem na młodych klientów. Osoby starsze często są pomijane w działaniach reklamowych. Wbrew pozorom jest to bardzo duży błąd. Dlaczego powinieneś docenić seniorów w swojej strategii marketingowej?
Głównym błędem marketingowców w tworzeniu strategii marketingowej jest traktowanie osób starszych jako tych, którzy stanowią ...
Marketing i komunikacja 30.08.2012
Projektowanie strony internetowejPrzymierzając się do otwarcia sklepu internetowego należy opracować projekt strony włączając w to użyteczne funkcje, które ułatwią klientom zakupy. Czytając dalej dowiesz się, jakie funkcje i elementy są najbardziej istotne i co warto uwzględnić w projekcie.Postaw na użyteczność
Posiadając świetny asortyment, ale mało funkcjonalne oprogramowanie przedsiębiorca sam skazuje się ...
Marketing i komunikacja 29.08.2012
Agroturystyka - formy niedrogiej reklamyNawet najlepsza oferta turystyczna nie pomoże właścicielowi gospodarstwa turystycznego, gdy nikt o niej nie usłyszy. Mogą minąć lata zanim wieść o usługach agroturystycznych rozejdzie się sama „po wielkim świecie”. Aby agrobiznes dobrze prosperował – trzeba mu pomóc. Reklama nie musi być wcale trudna ani kosztowna. Co warto umieścić w ofercie firmy agroturystycznej
Dla turysty, ...