Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 28.09.2012
    Kolory w reklamie - czy mogą wpłynąć na jej sukces
    Przed zaplanowaniem strategii marketingowej warto zapoznać się z oddziaływaniem poszczególnych barw na ludzkie zmysły. Jedynie właściwe dostosowanie kolorystki do celu przekazu reklamowego zapewni marketingowy sukces.Niebieski - kolorem neutralnym Kolor niebieski jest bardzo często stosowany w postach reklamowych. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego? Otóż wszelkie odcienie niebieskiego ...

    Marketing i komunikacja 28.09.2012
    Silver economy nowym trendem w biznesie
    Właściciele firm w swoich strategiach marketingowych skupiają uwagę na młodej grupie docelowej. Potrzeby osób starszych są zwykle pomijane. A tak niewiele trzeba, aby zwrócić się w ich stronę. Czy silver economy może stać się nowym trendem w biznesie?Czym jest silver economy Silver economy to nic innego jak strategia ekonomiczna uwzględniająca fakt starzenia się społeczeństwa. Istotne ...

    Marketing i komunikacja 10.09.2012
    Video wizytówka nowym sposobem na promocję firmy
    Tradycyjną, papierową wizytówkę posiada z reguły każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak ilu z nas zdaje sobie sprawę, że dobrym sposobem na promocję firmy może być tzw. video wizytówka? Czy taka forma autoprezentacji jest rzeczywiście skuteczna?Pierwsze wrażenie najważniejsze Bez względu na dziedzinę, w której chcesz się wypromować, najważniejszą kwestią jest wrażenie, ...

    Marketing i komunikacja 07.09.2012
    Internet w strategii marketingowej
    Internet jest obecnie najszerszym polem działań promocyjnych większości firm. Każde przedsiębiorstwo powinno wykorzystać sieć do promocji swoich produktów i usług. Jednak czy powinien być medium nr 1 w Twojej strategii marketingowej?Najpowszechniejszy Nie ma żadnych wątpliwości, że internet jest medium o największym zasięgu. Każdego dnia korzystają z niego miliardy użytkowników. ...

    Marketing i komunikacja 07.09.2012
    Strona internetowa firmy - co powinna zawierać
    Stworzenie firmowej strony internetowej to obecnie podstawa w strategii marketingowej. Przygotowanie strony internetowej jest dosyć proste. Nie oznacza to jednak, że strona www może być zrobiona bez należytej dokładności i rzetelności. Co może odstraszać klientów na Twojej stronie internetowej?Działająca strona internetowa firmy to podstawa Budując stronę internetową, musisz zadbać ...

    Marketing i komunikacja 07.09.2012
    Facebook w strategii marketingowej - czy duża liczba fanów przedkłada się na sukces firmy
    Facebook jest niezbędnym narzędziem w każdej strategii marketingowej. Posiadanie fanpage’a jest obecnie nieomal obowiązkiem każdej firmy, która chce skutecznie się zareklamować w internecie. Jednak czy kliknięcia „Lubię to!” przekładają się na rzeczywiste zainteresowanie Twoim produktem?Ilość fanów na Facebooku miernikiem popularności Prowadząc fanpage, z reguły zwracasz uwagę ...

    Marketing i komunikacja 31.08.2012
    Fanpage firmy na Facebooku - jak właściwie go prowadzić
    Wykorzystanie Facebooka w strategii marketingowej jest obecnie normą. Nie wystarczy jednak stworzenie fanpage`a, aby strategia okazała się skuteczną. Jak zadbać o widoczność na Facebooku? Jak nie zniknąć w natłoku innych fanpage'y na Facebooków?Ochrona przed przeciążeniem informacyjnym Treści docierające do użytkowników Facebooka filtrowane są w trzech zakresach. Po pierwsze, istotną ...

    Marketing i komunikacja 31.08.2012
    Skuteczna strategia marketingowa - uwzględnienie starszych osób
    Strategie marketingowe kojarzą się z reguły z ukierunkowaniem na młodych klientów. Osoby starsze często są pomijane w działaniach reklamowych. Wbrew pozorom jest to bardzo duży błąd. Dlaczego powinieneś docenić seniorów w swojej strategii marketingowej? Głównym błędem marketingowców w tworzeniu strategii marketingowej jest traktowanie osób starszych jako tych, którzy stanowią ...

    Marketing i komunikacja 30.08.2012
    Projektowanie strony internetowej
    Przymierzając się do otwarcia sklepu internetowego należy opracować projekt strony włączając w to użyteczne funkcje, które ułatwią klientom zakupy. Czytając dalej dowiesz się, jakie funkcje i elementy są najbardziej istotne i co warto uwzględnić w projekcie.Postaw na użyteczność Posiadając świetny asortyment, ale mało funkcjonalne oprogramowanie przedsiębiorca sam skazuje się ...

    Marketing i komunikacja 29.08.2012
    Agroturystyka - formy niedrogiej reklamy
    Nawet najlepsza oferta turystyczna nie pomoże właścicielowi gospodarstwa turystycznego, gdy nikt o niej nie usłyszy. Mogą minąć lata zanim wieść o usługach agroturystycznych rozejdzie się sama „po wielkim świecie”. Aby agrobiznes dobrze prosperował – trzeba mu pomóc. Reklama nie musi być wcale trudna ani kosztowna. Co warto umieścić w ofercie firmy agroturystycznej Dla turysty, ...