Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 27.08.2012
    Foursquare - promocja firmy w internecie
    Foursquare, lokalizacja firmy w smartfonowej aplikacji, staje się dosyć popularną usługą wśród polskich użytkowników telefonów komórkowych. Jednak jeszcze zbyt rzadko spotyka się z odzewem wśród właścicieli firm. A to przecież z myślą o nich powstała ta aplikacja. Dlaczego warto wykorzystać Foursquare? Promocja firmy w internecie Foursquare to nie tylko aplikacja na telefon komórkowy. ...

    Marketing i komunikacja 23.08.2012
    Jakie zabiegi marketingowe stosować w sklepie
    Bardzo powszechne sklepy "stacjonarne", mimo zrozumiałej dużej popularności, zyskały konkurencję w postaci sklepów internetowych. Zjawisko to wymaga od właścicieli sklepów "stacjonarnych" szczególnej troski o zainteresowanie klientów. Jakie zabiegi marketingowe stosować, aby zachęcić klientów do zakupu właśnie w Twoim sklepie? Skutecznym, a niezbyt wymagającym finansowo zabiegiem ...

    Marketing i komunikacja 23.08.2012
    Udział w Targach Pracy - sposób na promocję firmy
    Targi Pracy to imprezy, w których udział biorą nie tylko poszukujący zatrudnienia, ale również przedsiębiorstwa. To doskonała okazja do nawiązania wielu kontaktów biznesowych i zdobycia wartościowych pracowników. Dlaczego Twoja firma powinna brać czynny udział w targach Pracy? Targi Pracy doskonała okazja do promocji Twojej firmy, szczególnie, jeżeli Twoje przedsiębiorstwo nie jest ...

    Marketing i komunikacja 31.07.2012
    Skąd pozyskać kontakty do e-mail marketingu
    E-mail marketing jest jedną ze skuteczniejszych metod marketingowych. Jeżeli zależy Ci na efektywnej kampanii reklamowej, powinieneś wykorzystać to narzędzie. Skąd jednak pozyskać kontakty do e-mail marketingu?Twoja strona internetowa bazą podstawową Jeżeli prowadzisz działalność internetową, z pewnością posiadasz własną stronę www, która jest wizytówką Twojej firmy. Taką stronę ...

    Marketing i komunikacja 15.07.2012
    Personalizacja w internecie nowym trendem marketingowym
    Internet jest jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Posiada nie tylko największy zasięg, ale również umożliwia dostosowanie działań marketingowych do indywidualnych potrzeb każdego odbiorcy. Czy personalizacja w internecie staje się nowym trendem marketingowym? Czy rzeczywiście jest skuteczna?Czym jest personalizacja? Personalizacja nie jest niczym innym jak pełnym dostosowaniem ...

    Marketing i komunikacja 14.07.2012
    Dlaczego należy docenić marketing bezpośredni
    Marketing bezpośredni istnieje od dawna. Mogłoby się wydawać, że w epoce wszędobylskiego internetu, ta forma reklamy może być nieskuteczna. Jednak może warto docenić marketing bezpośredni i wykorzystywać go w promocji swojej firmy?Tradycyjna forma marketingu bezpośredniego Tradycyjną formą marketingu bezpośredniego są różnego rodzaju wysyłki pocztowe bądź telemarketing. Bezpośrednie ...

    Marketing i komunikacja 10.07.2012
    Jakie są cele segmentacji rynku
    Segmentacją rynku określa się podział odbiorców na grupy, które wyróżniają się pomiędzy sobą reakcjami na narzędzia mix marketingu. Najczęściej wykorzystuje się ją na rynkach konsumpcyjnych, usługowych, zaopatrzeniowych i działalności non-profit.Segmentacja rynku Segmenty rynkowe rozwijają się bardzo dynamicznie, duży wpływ na szybkość ich rozwoju mają szczególnie nowe ...

    Marketing i komunikacja 10.07.2012
    Jaka jest strategia promocji
    Promocja jest to sposób, w jaki przedsiębiorstwo informuje otoczenie o swoich produktach, usługach oraz działalności. Promocja ma wpływ na szybkość z jaką sprzedawane są produkty przedsiębiorstwa oraz wpływa na wytworzenie i utrwalenie korzystnego wizerunku firmy oraz jej produktów.Cele promocji Działania promocyjne stosowane przez przedsiębiorstwa mają na celu przede wszystkim: poinformować ...

    Marketing i komunikacja 10.07.2012
    Jakie są cele marketingu
    Cele stawiane działaniom marketingowym różnią się od tych, ustalanych dawniej, gdy głównym założeniem było sprzedanie produktu klientowi bez względu na potrzeby, jakie chciał on zaspokoić. Obecnie marketing skupia się na kliencie i umożliwieniu mu spełnienia swoich potrzeb.Marketing kiedyś i dziś Niegdyś głównym celem, który stawiany był przed działaniami związanymi z marketingiem, ...

    Marketing i komunikacja 10.07.2012
    Na czym polega orientacja przedsiębiorstwa w marketingu
    Zmiany, które towarzyszyły działalności gospodarczej przedsiębiorstw oraz ewolucji, która dokonała się w gospodarce rynkowej, pociągnęły również za sobą rozwój marketingu. Zachowania przedsiębiorców miały wpływ na przyjmowanie przez firmy nowych sposobów działania. Czynniki, które odpowiadały za zachowania przedsiębiorców miały wpływ na pojawienie się nowych orientacji ...