Wszystkie artykuły
Finanse w firmie 28.05.2012
Jak obniżyć wydatki firmySposób, w jaki przedsiębiorca jest w stanie kontrolować wydatki firmy, bezpośrednio przekłada się na jej funkcjonowanie. Jak jednak można obniżyć wydatki ponoszone przez przedsiębiorstwo i jednocześnie uniknąć obniżenia jakości usług czy produktów? Zmiana nie zawsze na lepsze
Ograniczenie wydatków zazwyczaj wiąże się ze spadkiem jakości oferowanych usług. Powinieneś być tego ...
Finanse w firmie 28.05.2012
Windykacja długów poprawi płynność firmyW każdej firmie może zaistnieć sytuacja, kiedy klient będzie uchylał się od uregulowania płatności. W dużych przedsiębiorstwach problemem tym zajmują się zewnętrzne firmy. Co zrobić, kiedy jesteś początkującym przedsiębiorcą, a klient nie ureguluje faktury?Dobry klientDobry klient to taki, który płaci. Niestety w obecnych czasach zdarza się, że niektóre firmy, próbują oszukiwać. ...
Finanse w firmie 28.05.2012
Jakie są powody nadmiernych kosztów operacyjnychNadmierne koszty operacyjne mogą stać się problemem tak samo małego, jak i dużego przedsiębiorstwa. Najważniejsze jednak, aby jak najwcześniej znaleźć przyczynę, która je powoduje, co pozwoli zapobiec niepotrzebnym stratom.Błędne kołoNadmierne koszty operacyjne są prawdziwą uciążliwością dla firmy. Starając się wyeliminować czynnik za nie odpowiedzialny, często powoduje się ...
Marketing i komunikacja 28.05.2012
Jak mierzyć skuteczność kampanii marketingowejNa organizację i przeprowadzenie kampanii marketingowej przedsiębiorstwa przeznaczają sporą część swojego budżetu. Oczekują, że będzie ona na tyle efektywna, że nie tylko zbuduje odpowiedni wizerunek firmy i zapewni jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim, że wygeneruje odpowiednio wysokie zyski. Oto kilka sposobów na mierzenie efektywności akcji marketingowych.Zasięg
Zasięg przekazu ...
Marketing i komunikacja 28.05.2012
Jak przygotować kampanię telewizyjnąW 2011 roku Polacy przeciętnie spędzali 4 godziny dziennie przed telewizorem. Jeśli przygotujesz ciekawą i dobrą kampanię telewizyjną masz szansę, że w tym czasie choć raz zostanie ona zauważona przez potencjalnego klienta. Oto kilka kroków, które zwiększą prawdopodobieństwo tego, że odbiorca nie przełączy kanału w momencie, gdy zobaczy kolejny spot reklamowy.Określ grupę docelową
Musisz ...
Marketing i komunikacja 28.05.2012
Jak wybrać logo firmyLogo, nazwa, czcionka oraz kolorystyka to podstawowe elementy systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Powinny być one dopasowane do charakteru firmy, zapewniać jej unikalny wygląd i pozwalać jej wyróżniać się na tle konkurencji.Nazwa
Jest to podstawowy wyznacznik tożsamości firmy. Musi być ona unikalna, łatwa do wymówienia i zapamiętania, a także dopasowana do grupy docelowej ...
Marketing i komunikacja 28.05.2012
Czym zajmuje się Agent Prasowy„Nieważne, co o mnie mówią, ważne, żeby poprawnie pisali nazwisko” twierdził Phineas Taylor Barnum, który nazywany był mistrzem manipulacji. Ta idea przyświeca działaniom agenta prasowego, które mają osiągnąć jeden cel – przynieść rozgłos konkretnej osobie, firmie lub instytucji.Geneza zawoduPublicity - rozgłos, to jeden z czterech modeli public relations, stworzony przez ...
Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
Jak uniknąć posądzenia o dyskryminację pracownikówPolski Kodeks Pracy zabrania dyskryminacji pracowników. Dotyczy to zarówno osób, które są kandydatami do pracy, jak i Twoich obecnych i byłych pracowników. Czego się wystrzegać, aby uniknąć takich oskarżeń?W pracy jesteś szefem
Po pierwsze nie możesz oceniać pracowników na podstawie elementów, które nie mają związku z pracą. W pracy jesteś szefem i nie ma tam miejsca na traktowanie ...
Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
Jak odbudować zaufanie pracowników po zwolnieniach grupowychProces odbudowywania zaufania pracowników po okresie zwolnień grupowych nie należy do najłatwiejszych. Jest to jednak jedyny sposób, aby zwolnienia nie odbiły się negatywnie na funkcjonowaniu firmy. Wiedząc na co zwracać uwagę, możesz oszczędzić sobie wielu problemów.Najważniejsza informacja
Kiedy zakończą się zwolnienia, pracownicy, którzy pozostali na swych stanowiskach pozbawieni ...
Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
Jak uniknąć wypalenia zawodowego pracownikówProblem wypalenia zawodowego może dotknąć każdego, tak samo pracownika, jak i pracodawcę. Nie każdy jednak potrafi zidentyfikować problem u siebie lub innych osób. Kiedy jednak wypalenie dotyczy pracownika, problem mają dwie osoby: on i pracodawca.Przyczyny wypalenia zawodowego
Wypalenie zawodowe może powstać na skutek przemęczenia organizmu. Nadmiar pracy, problemy ze snem oraz stres ...