Wszystkie artykuły

    Finanse w firmie 28.05.2012
    Jak obniżyć wydatki firmy
    Sposób, w jaki przedsiębiorca jest w stanie kontrolować wydatki firmy, bezpośrednio przekłada się na jej funkcjonowanie. Jak jednak można obniżyć wydatki ponoszone przez przedsiębiorstwo i jednocześnie uniknąć obniżenia jakości usług czy produktów? Zmiana nie zawsze na lepsze Ograniczenie wydatków zazwyczaj wiąże się ze spadkiem jakości oferowanych usług. Powinieneś być tego ...

    Finanse w firmie 28.05.2012
    Windykacja długów poprawi płynność firmy
    W każdej firmie może zaistnieć sytuacja, kiedy klient będzie uchylał się od uregulowania płatności. W dużych przedsiębiorstwach problemem tym zajmują się zewnętrzne firmy. Co zrobić, kiedy jesteś początkującym przedsiębiorcą, a klient nie ureguluje faktury?Dobry klientDobry klient to taki, który płaci. Niestety w obecnych czasach zdarza się, że niektóre firmy, próbują oszukiwać. ...

    Finanse w firmie 28.05.2012
    Jakie są powody nadmiernych kosztów operacyjnych
    Nadmierne koszty operacyjne mogą stać się problemem tak samo małego, jak i dużego przedsiębiorstwa. Najważniejsze jednak, aby jak najwcześniej znaleźć przyczynę, która je powoduje, co pozwoli zapobiec niepotrzebnym stratom.Błędne kołoNadmierne koszty operacyjne są prawdziwą uciążliwością dla firmy. Starając się wyeliminować czynnik za nie odpowiedzialny, często powoduje się ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Jak mierzyć skuteczność kampanii marketingowej
    Na organizację i przeprowadzenie kampanii marketingowej przedsiębiorstwa przeznaczają sporą część swojego budżetu. Oczekują, że będzie ona na tyle efektywna, że nie tylko zbuduje odpowiedni wizerunek firmy i zapewni jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim, że wygeneruje odpowiednio wysokie zyski. Oto kilka sposobów na mierzenie efektywności akcji marketingowych.Zasięg Zasięg przekazu ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Jak przygotować kampanię telewizyjną
    W 2011 roku Polacy przeciętnie spędzali 4 godziny dziennie przed telewizorem. Jeśli przygotujesz ciekawą i dobrą kampanię telewizyjną masz szansę, że w tym czasie choć raz zostanie ona zauważona przez potencjalnego klienta. Oto kilka kroków, które zwiększą prawdopodobieństwo tego, że odbiorca nie przełączy kanału w momencie, gdy zobaczy kolejny spot reklamowy.Określ grupę docelową Musisz ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Jak wybrać logo firmy
    Logo, nazwa, czcionka oraz kolorystyka to podstawowe elementy systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Powinny być one dopasowane do charakteru firmy, zapewniać jej unikalny wygląd i pozwalać jej wyróżniać się na tle konkurencji.Nazwa Jest to podstawowy wyznacznik tożsamości firmy. Musi być ona unikalna, łatwa do wymówienia i zapamiętania, a także dopasowana do grupy docelowej ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Czym zajmuje się Agent Prasowy
    „Nieważne, co o mnie mówią, ważne, żeby poprawnie pisali nazwisko” twierdził Phineas Taylor Barnum, który nazywany był mistrzem manipulacji. Ta idea przyświeca działaniom agenta prasowego, które mają osiągnąć jeden cel – przynieść rozgłos konkretnej osobie, firmie lub instytucji.Geneza zawoduPublicity - rozgłos, to jeden z czterech modeli public relations, stworzony przez ...

    Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
    Jak uniknąć posądzenia o dyskryminację pracowników
    Polski Kodeks Pracy zabrania dyskryminacji pracowników. Dotyczy to zarówno osób, które są kandydatami do pracy, jak i Twoich obecnych i byłych pracowników. Czego się wystrzegać, aby uniknąć takich oskarżeń?W pracy jesteś szefem Po pierwsze nie możesz oceniać pracowników na podstawie elementów, które nie mają związku z pracą. W pracy jesteś szefem i nie ma tam miejsca na traktowanie ...

    Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
    Jak odbudować zaufanie pracowników po zwolnieniach grupowych
    Proces odbudowywania zaufania pracowników po okresie zwolnień grupowych nie należy do najłatwiejszych. Jest to jednak jedyny sposób, aby zwolnienia nie odbiły się negatywnie na funkcjonowaniu firmy. Wiedząc na co zwracać uwagę, możesz oszczędzić sobie wielu problemów.Najważniejsza informacja Kiedy zakończą się zwolnienia, pracownicy, którzy pozostali na swych stanowiskach pozbawieni ...

    Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
    Jak uniknąć wypalenia zawodowego pracowników
    Problem wypalenia zawodowego może dotknąć każdego, tak samo pracownika, jak i pracodawcę. Nie każdy jednak potrafi zidentyfikować problem u siebie lub innych osób. Kiedy jednak wypalenie dotyczy pracownika, problem mają dwie osoby: on i pracodawca.Przyczyny wypalenia zawodowego Wypalenie zawodowe może powstać na skutek przemęczenia organizmu. Nadmiar pracy, problemy ze snem oraz stres ...