Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Prawdopodobnie każdy właściciel strony internetowej zadawał sobie podstawowe i kluczowe pytania jak: ile osób odwiedza mój serwis internetowy i jaka część z nich robi to systematycznie, ile czasu internauci spędzają na witrynie? Przydatne statystyki Na liczne pytania jakie zadają sobie właściciele domen internetowych odpowiedź stanowią statystyki. Dzięki nim pozyskamy kluczowe informacje ...1327 »
Obecnie coraz częściej firmy decydują się na rozpoczęcie niestandardowych działań reklamowych w internecie. Czym jest spowodowany wzrost tego trendu? Stosunkowo niski koszt w porównaniu do mediów tradycyjnych, większe prawdopodobieństwo dotarcia do grupy docelowej - są to tylko niektóre zalety takich działań.Możliwości działań reklamowych w internecie Narzędzia i formy, które daje nam ...1327 »
W dzisiejszych czasach „usability“ oraz „user experience“ to powszechnie używane słowa. Weszły do języka codziennego niektórych branż, stały się słowami kluczami. Znaczenie tych słów jest dosyć obszerne.Definicja User Experience to pojęcie, w którego zakres wchodzą wszystkie wrażenia z korzystania z każdego aspektu produktu interaktywnego. To bardzo ważny czynnik, który jest brany ...1327 »
Bezpośredni kontakt z produktem i grupą docelową jest istotną formą komunikacji i budowania świadomości marki. Ta metoda jest formą promowania produktów za pomocą bezpłatnych próbek dostarczanych blogerom. Kluczem do sukcesu są odpowiednio dobrane blogi oraz przebieg samej akcji promocyjnej. Dzięki takiej formie jest szansa uzyskania przewagi nad konkurencją. Zalety kampanii Kampanie ...1327 »
Gdy decydujemy się na kampanię banerową, pierwsze pytanie, które przychodzi nam do głowy brzmi: jak powinien wyglądać baner, aby przyniósł zamierzony efekt. Koniecznie należy pamiętać, że podstawowym celem takich działań jest budowanie marki w świadomości konsumenta. Strategia Podczas planowania kampanii powinniśmy się dobrze zastanowić w jakim miejscu umieścimy nasz baner. ...1327 »
Amplifikacja kampanii internetowej polega na jej wzmocnieniu za pomocą wzbudzenia zainteresowania mediów. Najczęściej wykorzystuje się niestandardowe, czasem nawet kontrowersyjne działania. Przykładami takich działań są ambienty, advergaming, interaktywne aplikacje na Facebooku.Analiza Każde działania reklamowe wiążą się z analizą okresową. Przeprowadzamy tak zwany audyt i sprawdzamy jak funkcjonuje nasza komunikacja z odbiorcami ...1327 »
Projektowanie interakcji (z ang. Interaction Design) – jest to dyscyplina zajmująca się tworzeniem funkcjonalnych systemów, przede wszystkim oprogramowania i interfejsów. Może dotyczyć także planowania usług czy procesów organizacji. Projektowanie Już w momencie założenia naszej strony internetowej powinniśmy zdefiniować jak nasz serwis ma „komunikować się“ z jego użytkownikami. Podobnie jak w wielu innych ...1327 »
Affinty Index (z ang. współczynnik powinowactwa) stosowany jest do określenia stopnia dopasowania danego nośnika reklamy do grupy docelowej. Wyrażany jest w procentach. Oblicza się go jako iloraz ratingu dla grupy celowej przez rating dla całej populacji. Czemu służy Affinity Index Czynnik ten jest przydatny w ocenie skuteczności naszej reklamy i skierowaniu ...1327 »
Pracownicy to ważny kanał komunikacyjny między przedsiębiorstwem a zewnętrznym otoczeniem. Zadowolony personel jest gwarancją przekazywania pozytywnej informacji i opinii na temat firmy. Do odpowiedniego zarządzania podwładnymi przydatne są tzw. internal public relations, czyli działania PR wewnątrz firmy. Badania wewnętrzne Aby móc zaspokoić potrzeby i oczekiwania pracowników, ...1327 »
Elementem niezbędnym do przetrwania sytuacji kryzysowej jest dobra komunikacja, zarówno wewnątrz struktur firmy, jak i z jej otoczeniem zewnętrznym. Tworząc schemat planu komunikacji kryzysowej należy uwzględnić kilka zasadniczych kwestii. Komu, co, gdzie, kiedy i jak Po pierwsze, przygotowując plan komunikacji kryzysowej musimy zastanowić się, kto będzie odbiorcą naszej ...1327 »
Mała firma nie powinna rezygnować z działań marketingowych, ponieważ od tego, jak wypromuje swoje produkty lub usługi zależy jej byt albo niebyt rynkowy. Oto kilka rad, jak prowadzić w małej firmie marketing, aby sprostać wymogom rynku, wygrać z konkurencją, a przede wszystkim zyskać klientów.Rozpoznaj klienta Odpowiedź sobie na pytanie, do ...1327 »
Działania PR mają przede wszystkim przynieść efekty w postaci wzrostu rozpoznawalności i świadomości firmy, zaufania i lojalności klientów wobec niej, wykreowania pozytywnego wizerunku, a w ostatecznym rozrachunku zwiększyć sprzedaż i zyski przedsiębiorstwa. Do oceny skuteczności poczynań PR zwykle stosuje się kryteria ilościowe.Analiza sytuacji przed i po rozpoczęciu działań PR Podstawowym narzędziem ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2024 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip