Po pierwsze broker może zdecydować się na bezpłatne udostępnianie swoim klientom informacji o ofertach kupna i sprzedaży, jakie pojawiają się na rynku. W efekcie, aby zachęcić inwestorów do korzystania ze swojego serwisu decyduje się np. na przekazywanie określonej liczby danych odnoszących się do aktualnych ofert kupna i sprzedaży (może to być np. po pięć przeciwstawnych ofert).
Drugim rozwiązaniem jest również nieodpłatne otrzymywanie informacji pod warunkiem przekroczenia określonego poziomu obrotów na rachunku maklerskim. Tutaj wcześniej trzeba ustalić z domem maklerskim potencjalną wielkość obrotów, jaką jesteśmy w stanie wygenerować. Po jego przekroczeniu będziemy mieli prawo do bezpłatnego wglądu w dane giełdowe i informacje o bieżących ofertach i realizowanych transakcjach.
Trzecia opcja to już całkowicie płatny dostęp do informacji na warunkach wcześniej uzgodnionych pomiędzy brokerem a inwestorem. W tym przypadku należy wykupić określony pakiet usług, zawierający dostęp do danych w czasie rzeczywistym.