Jak zadbać o nasz mózg

Autor: Trochimiuk Emilia
Data: 12-04-2012 r.

Każdego dnia , stajemy przed nowymi zadaniami do rozwiązania , czy to dotyczy spraw zawodowych czy też prywatnych. Często podejmujemy decyzje ważące o naszym życiu. W tę pracę zaangażowany jest nasz mózg. Zatroszczmy się o niego jak o kogoś bardzo bliskiego. Możemy to czynić na wiele sposobów. Jednym z nich są ćwiczenia.

Gimnastyka mózgu poprawia jasność myślenia

Ćwiczenia naprzemienne

Sposób wykonania: W pozycji stojącej dotykaj na przemian lewego kolana prawą ręką i prawego kolana lewą ręką. Kontynuuj ćwiczenie , wykonując dziesięć do piętnastu powtórzeń.

Masowanie punktów na myślenie

Sposób wykonania: Ustaw kciuk i palec wskazujący jednej ręki tak, aby utworzyły literę C, umieść je po obu stronach mostka tuż pod obojczykiem. Masuj te miejsca przez 20, 30s, umieściwszy drugą rękę ponad pępkiem.

Przełamywanie schematów ćwiczy mózg

Codziennie , przeczytaj kilka linijek tekstu (książka, gazeta),odwracając kartkę „do góry nogami”

 

Podczas mycia zębów, przekładaj szczoteczkę , z jednej ręki do drugiej.

Zmieniaj trasę powrotu do domu lub ścieżkę spacerów.

Od czasu do czasu, zmień miejsce na sztućce.

Trochimiuk Emilia

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Mądra pochwała, twórcza krytyka

pobierz

Jak nauczyć dziecko dbania o porządek

pobierz

Ziołowa apteczka

pobierz

Zdrowy kręgosłup i stawy

pobierz

Polecane artykuły

Polecamy kancelarię:

Array ( [docId] => 29261 )
Array ( [docId] => 29261 )

Array ( [docId] => 29261 )