Sprzedaż, reklamacje i czynniki jakościowe
elementy, które wyróżniają usługodawcę na rynku w systemach łańcucha dostaw
We współczesnym świecie klient stał się centrum uwagi producentów i usługodawców. Firmy pragną zapewnić swoim klientom najwyższą jakość usług przy najlepszej cenie, jaką mogą zaoferować dla swojego produktu. Obserwując współczesny rynek, w którym istnieje silna konkurencja, warto wyróżnić się na jej tle poprzez skupienie się nie tylko na cenie usługi, ale także na procesie posprzedażowym. Warto zastanowić się, jakie czynniki powinny wchodzić w skład takiej obsługi posprzedażowej. Oczywiście mogą się one różnić w zależności od danego usługodawcy, jednak jeśli mówimy o łańcuchu dostaw mamy przed oczami terminowość dostaw oraz reklamacje.
Przeczytaj e-book i dowiedz się:
- Czego pragnie współczesny klient
- W jaki sposób obsługa posprzedażowa może wyróżnić firmę na tle silnej konkurencji
- Co wpływa na budowanie pozycji rzetelnego usługodawcy
- W jaki sposób zwiększyć swoje szanse na stabilny biznes
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~bea_44
data: 2017-01-11 07:10:55Naprawdę super
~Katarzyna.Chojnacka-Lukomska
data: 2016-10-14 11:44:44Zadawalający
~krystian
data: 2016-09-10 21:16:53Wiedza w pigułce
~pawel.kielar.poczta
data: 2016-09-07 19:50:17Same ogólniki
~mrok
data: 2016-09-06 23:18:35Bardzo dobry matreiał!
~kasiaryt
data: 2016-09-03 23:12:48Wiedza w pigułce
~ksiegowosc
data: 2016-09-01 16:07:16Jak na darmowy, to jest w porządku