Pomyłki w publikacji ogłoszeń o zamówienie publiczne

Data: r.

5 przypadków z życia wziętych i wskazówki dla ciebie jak uniknąć błędów 

„Nie myli się tylko ten, co nic nie robi” – każdemu zdarza się na własnej skórze doświadczyć prawdziwości tego powiedzenia. W ferworze zadań do wykonania, wciąż naglących terminów a przede wszystkim w ilości obowiązków – niejednokrotnie zapominamy o ważnej formalności bądź popełniamy pomyłkę w dokumencie.

 

Okazuje się, że sporo błędów zdarza się zamawiającym przy okazji publikacji ogłoszeń o zamówieniach oraz zmian do nich. Poniżej prezentujemy 5 problemów, z którymi zgłoszono się do naszych ekspertów z prośbą o pomoc. Czytając opracowanie, dowiesz się m.in.:

  1. Czy należy unieważnić procedurę, gdy ogłoszenie o zamówieniu opublikowano tylko w Biuletynie ZP a nie na stronie www?
  2. Co zrobić, gdy zmieniono termin składania ofert, ale zapomniano poinformować o tym w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE?
  3. Kiedy brak publikacji ogłoszenia w bazie konkurencyjności trzeba uznać za naruszenie przepisów?

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Opinie czytelników

data:

Polecam

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu

Zobacz także

Jak wygrywać przetargi

pobierz

Opis przedmiotu zamówienia

pobierz

5 najważniejszych zmian w nowelizacji Prawa zamówień publicznych

pobierz

Jak stosować nowe przepisy Prawa zamówień publicznych?

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 829 [tagname] => pomylki-w-publikacji-ogloszen-o-zamowienie-publiczne )
Array ( [idEbook] => 829 [tagname] => pomylki-w-publikacji-ogloszen-o-zamowienie-publiczne )