Pomyłki w publikacji ogłoszeń o zamówienie publiczne
5 przypadków z życia wziętych i wskazówki dla ciebie jak uniknąć błędów
„Nie myli się tylko ten, co nic nie robi” – każdemu zdarza się na własnej skórze doświadczyć prawdziwości tego powiedzenia. W ferworze zadań do wykonania, wciąż naglących terminów a przede wszystkim w ilości obowiązków – niejednokrotnie zapominamy o ważnej formalności bądź popełniamy pomyłkę w dokumencie.
Okazuje się, że sporo błędów zdarza się zamawiającym przy okazji publikacji ogłoszeń o zamówieniach oraz zmian do nich. Poniżej prezentujemy 5 problemów, z którymi zgłoszono się do naszych ekspertów z prośbą o pomoc. Czytając opracowanie, dowiesz się m.in.:
- Czy należy unieważnić procedurę, gdy ogłoszenie o zamówieniu opublikowano tylko w Biuletynie ZP a nie na stronie www?
- Co zrobić, gdy zmieniono termin składania ofert, ale zapomniano poinformować o tym w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE?
- Kiedy brak publikacji ogłoszenia w bazie konkurencyjności trzeba uznać za naruszenie przepisów?
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~dps.miechow
data: 2018-06-18 07:16:39Polecam