W jaki sposób administrator danych osobowych powinien zarządzać skargami i wnioskami

Kategoria: Firma
Data: r.

Skargi na administratora danych osobowych mogą być złożone z różnych powodów. ADO powinien rejestrować złożone na niego skargi i wnioski oraz na bieżąco je analizować. Warto, aby administratorzy danych opracowali politykę skargową, na podstawie której będą w stanie nie tylko ograniczać liczbę złożonych skarg, ale także sprawnie wykonywać uprawnienia strony w ewentualnym postępowaniu skargowym. Ta procedura powinna zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb ADO oraz do skali przetwarzania danych. W tym e-booka podpowiadamy, jak to zrobić.

Ponadto z ebooka dowiesz się:

  • dlaczego warto opracować procedurę zarządzania skargami i wnioskami,
  • jak zapobiegać skargom,
  • co się stanie po złożeniu skargi,
  • kiedy można złożyć skargę do Naczelnego Sądu Administracyjnego.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Opinie czytelników

data:

Wiedza w pigułce

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Naprawdę super

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 894 [tagname] => w-jaki-sposob-administrator-danych-osobowych-powinien-zarzadzac-skargami-i-wnioskami )
Array ( [idEbook] => 894 [tagname] => w-jaki-sposob-administrator-danych-osobowych-powinien-zarzadzac-skargami-i-wnioskami )