W jaki sposób administrator danych osobowych powinien zarządzać skargami i wnioskami
Skargi na administratora danych osobowych mogą być złożone z różnych powodów. ADO powinien rejestrować złożone na niego skargi i wnioski oraz na bieżąco je analizować. Warto, aby administratorzy danych opracowali politykę skargową, na podstawie której będą w stanie nie tylko ograniczać liczbę złożonych skarg, ale także sprawnie wykonywać uprawnienia strony w ewentualnym postępowaniu skargowym. Ta procedura powinna zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb ADO oraz do skali przetwarzania danych. W tym e-booka podpowiadamy, jak to zrobić.
Ponadto z ebooka dowiesz się:
- dlaczego warto opracować procedurę zarządzania skargami i wnioskami,
- jak zapobiegać skargom,
- co się stanie po złożeniu skargi,
- kiedy można złożyć skargę do Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~grazyna.szeliga
data: 2018-11-02 07:46:01Wiedza w pigułce
~kwolny
data: 2018-09-24 14:38:58Naprawdę super