Personel projektu. Pięć wskazówek, jak rozliczać i organizować jego pracę
Personel zatrudniony przez realizatora projektu pełni ważną funkcję w projekcietakże w organizacji pozarządowej. Personelem projektu są osoby zaangażowane do realizacji zadań lub czynności w ramach dotowanego przedsięwzięcia, które wykonują osobiście. Wiążą się z tym liczne obowiązki dla organizacji, która kieruje danym projektem. Najczęściej NGO’s powierza te zadania koordynatorowi projektu. Powinien on posiadać narzędzia do efektywnego zarządzania personelem od etapu planowania i rekrutacji, aż po zamknięcie i rozliczanie. Musi być także gotowy na zmianę personelu w trakcie realizacji działań. Poradnik podpowiada, co koordynator może wykorzystać.
W e-booku znajdziesz wskazówki dotyczące:
- planowania pracy zespołu projektowego;
- rekrutowania i zatrudniania członków zespołu;
- ustalania kosztów kwalifikowanych związanych z zatrudnianiem personelu.
Bullety:
- kluczowe zadania zespołu projektowego
- zasady zatrudniania personelu projektu
- metody dokumentowania pracy personelu
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~jarek.startek
data: 2019-01-26 11:55:48Polecam