Jak powinna wyglądać dobra komunikacja w gabinecie lekarskim i dentystycznym

Kategoria:
Data: r.

Skuteczna komunikacja jest podstawą wysokiej jakości praktyki klinicznej i źródłem korzyści zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.

Dlatego warto wiedzieć:

  • dlaczego warto pracować nad relacją z pacjentem opartą na szacunku dla autonomii pacjenta, dla jego decyzji i wyborów,
  • jak włączyć pacjentów w decyzje dotyczące ich leczenia,
  • dlaczego nie wolno zakładać, że skoro pacjent nie stosuje pewnych zachowań to nie posiada niezbędnych danych

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Biznesplan

pobierz

6 procedur kadrowych przydatnych po zmianie przepisów o umowach terminowych

pobierz

70 wskazówek BHP dla dyrektora szkoły

pobierz

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 920 )
Array ( [idEbook] => 920 )

Array ( [idEbook] => 920 )