Oświadczenia i dokumenty w postępowaniach elektronicznych
Poznaj nowe reguły!
Kategoria: Zamówienia publiczne
Data: 2019-03-21 r.
Jeżeli postępowanie dotyczy zamówienia o wartości równej lub wyższej progom unijnym, to jest już objęte „pełną” elektronizacją. Oznacza to, że obowiązują w nim nowe reguły wypełnienia przez wykonawców obowiązków dokumentacyjnych. O tym, jak w nowej „elektronicznej” rzeczywistości skutecznie potwierdzać wymogi zamawiającego opisane dokumentacją postępowania oraz na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać, oceniając oferty, piszemy w tym poradniku.
Dodatkowo w e-poradniku znajdziesz odpowiedzi na ważne pytania, m.in.:
- czy zamawiający musi otrzymać oryginalny dokument elektroniczny, czy wystarczy jego kopia;
- jeśli dozwolone jest złożenie kopii dokumentu, to jak ją właściwie sporządzić;
- jak usprawnić poświadczanie poszczególnych dokumentów elektronicznych;
- które dokumenty można uzyskać z urzędu w wersji elektronicznej i na co w związku z tym zwrócić uwagę.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Nie masz konta? Zarejestruj się »