Oświadczenia i dokumenty w postępowaniach elektronicznych

Poznaj nowe reguły!
Data: r.

Jeżeli postępowanie dotyczy zamówienia o wartości równej lub wyższej progom unijnym, to jest już objęte „pełną” elektronizacją. Oznacza to, że obowiązują w nim nowe reguły wypełnienia przez wykonawców obowiązków dokumentacyjnych. O tym, jak w nowej „elektronicznej” rzeczywistości skutecznie potwierdzać wymogi zamawiającego opisane dokumentacją postępowania oraz na co zwrócić uwagę i o czym pamiętać, oceniając oferty, piszemy w tym poradniku.

Dodatkowo w e-poradniku znajdziesz odpowiedzi na ważne pytania, m.in.:

  • czy zamawiający musi otrzymać oryginalny dokument elektroniczny, czy wystarczy jego kopia;
  • jeśli dozwolone jest złożenie kopii dokumentu, to jak ją właściwie sporządzić;
  • jak usprawnić poświadczanie poszczególnych dokumentów elektronicznych;
  • które dokumenty można uzyskać z urzędu w wersji elektronicznej i na co w związku z tym zwrócić uwagę.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak wygrywać przetargi

pobierz

Opis przedmiotu zamówienia

pobierz

5 najważniejszych zmian w nowelizacji Prawa zamówień publicznych

pobierz

Jak stosować nowe przepisy Prawa zamówień publicznych?

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 971 )
Array ( [idEbook] => 971 )