Jak przekonać szefa, że warto inwestować w dział obsługi klienta

Kategoria: Firma
Data: r.

Realizacja profesjonalnych działań w obszarze obsługi klienta wymaga środków na zapewnienie narzędzi, optymalizację procesów oraz zapewnienie zespołu o odpowiednich kompetencjach. Zabezpieczenie niezbędnych do obsługi zasobów oznacza inwestycję po stronie firmy.

Z poradnika dowiesz się:

  • jak skutecznie dążyć do zmiany stanowiska zarządu czy właściciela
  • jakich użyć argumentów podczas rozmowy z przełożonym
  • jak zebrać odpowiednie dane i zaprezentować koncepcję inwestycji
  • jak wypracować wewnątrzfirmową „koalicję dla zmian”

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 976 )
Array ( [idEbook] => 976 )