Jak wzmocnić efekty kampanii internetowej – amplifikacja

Autor: Valeeva Anna
Data: 05-06-2012 r.

Amplifikacja kampanii internetowej polega na jej wzmocnieniu za pomocą wzbudzenia zainteresowania mediów. Najczęściej wykorzystuje się niestandardowe, czasem nawet kontrowersyjne działania. Przykładami takich działań są ambienty, advergaming, interaktywne aplikacje na Facebooku.

Analiza

Każde działania reklamowe wiążą się z analizą okresową. Przeprowadzamy tak zwany audyt i sprawdzamy jak funkcjonuje nasza komunikacja z odbiorcami oraz zaangażowanie uczestników kampanii. Porównujemy te dane z analizami z poprzednich okresów, przeglądamy dynamikę zmian. Jeżeli obserwujemy tendencję spadkową lub zamrożoną na stałym poziomie to może oznaczać, że nasze dotychczasowe działania i formy promocji przestają przynosić skutki. Okazuje się, że do kampanii banerowej powinniśmy wprowadzić nowe elementy i odnowić naszą interakcję z odbiorcami. Nie możemy dopuścić, aby nasz klient zaczął się nudzić lub nawet irytować. Powinniśmy zastosować nowe sposoby przekazu. Dzięki temu zyskamy utracone zainteresowanie a nawet możemy pozyskać nowych użytkowników.

Korzyści związane z amplifikacją

Firmy, które decydują się na nowe rozwiązania zyskują dodatkowe korzyści płynące z tego typu działań. Wyróżnienie się na tle konkurencji czy pozytywne opinie autorytetów z obszaru, w którym działamy osiągniemy, między innymi, poprzez wzbogacenie contentu.

Niestandardowe projekty reklamowe zawsze cieszą się największym zainteresowaniem i przykuwają uwagę.

Planowanie

Pamiętajmy o zachowaniu rozsądku przy planowaniu wzmocnienia naszej kampanii. Często nasze wyobrażenie o efekcie końcowym mija się z rzeczywistością. Aby nie dopuścić do błędów, bierzmy pod uwagę nastroje oraz nastawienie do naszej marki. Słuchajmy naszego klienta, ponieważ bardzo często sam mówi o swoich oczekiwaniach wobec nas, a to daje impuls do rozwiązania problemu.

Valeeva Anna

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Polecamy kancelarię:

  • Kancelaria Prawna Iurisco Edyta Przybyłek

    ul. Zgrzebnioka 28, 40-520 Katowice

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Majcherczyk

    ul. Stawowa 4 lok. 39, 41-200 Sosnowiec

    Wyświetl wizytówkę
  • Buszan Suchecka Orłowski Adwokat Radcowie Prawni Sp.p.

    ul. Armii Krajowej 22/2, 81-849 Sopot

    Wyświetl wizytówkę
  • THE N.E.W.S. LAW CENTER Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych

    ul. Kazachska 1/89, 02-999 Warszawa

    Wyświetl wizytówkę
  • adwokat Wojciech Rudzki - kancelaria adwokacka

    Józefa Piłsudskiego 40/4 Kraków 31 - 111

    Wyświetl wizytówkę
  • KANCELARIA ADWOKACKA Adwokat Michał Gajda

    ul. Księcia Bogusława X 1/3, 70-440 Szczecin

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Robert Dudkowiak

    ul. Jana Pawła II 11 lok. 5, 62-300 Września

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Adwokacka Adwokata Piotra Sęka

    ul. Narutowicza 44 lok. 20, 90-135 Łódź

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radców Prawnych ARVE M.Kusztan & R.Ponichtera Sp. K.

    ul. Czysta 4, 50-013 Wrocław

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Marek Foryś

    ul. Słupecka 9/1, Gdynia

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria MERITUM

    ulica Westerplatte 13/5, 31-033 Kraków

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Radosław Tymiński

    Łukowska 9 Lok. 126, 04-133 Warszawa

    Wyświetl wizytówkę
Array ( [docId] => 25544 )
Array ( [docId] => 25544 )

Array ( [docId] => 25544 )