Analiza
Każde działania reklamowe wiążą się z analizą okresową. Przeprowadzamy tak zwany audyt i sprawdzamy jak funkcjonuje nasza komunikacja z odbiorcami oraz zaangażowanie uczestników kampanii. Porównujemy te dane z analizami z poprzednich okresów, przeglądamy dynamikę zmian. Jeżeli obserwujemy tendencję spadkową lub zamrożoną na stałym poziomie to może oznaczać, że nasze dotychczasowe działania i formy promocji przestają przynosić skutki. Okazuje się, że do kampanii banerowej powinniśmy wprowadzić nowe elementy i odnowić naszą interakcję z odbiorcami. Nie możemy dopuścić, aby nasz klient zaczął się nudzić lub nawet irytować. Powinniśmy zastosować nowe sposoby przekazu. Dzięki temu zyskamy utracone zainteresowanie a nawet możemy pozyskać nowych użytkowników.
Korzyści związane z amplifikacją
Firmy, które decydują się na nowe rozwiązania zyskują dodatkowe korzyści płynące z tego typu działań. Wyróżnienie się na tle konkurencji czy pozytywne opinie autorytetów z obszaru, w którym działamy osiągniemy, między innymi, poprzez wzbogacenie contentu.
Niestandardowe projekty reklamowe zawsze cieszą się największym zainteresowaniem i przykuwają uwagę.