Musisz być pierwszy! Liderzy branż zyskują podwójnie dzięki Google – zobacz dlaczego

Data: 06-12-2022 r.

Każdego dnia z wyszukiwarki Google korzysta nawet do kilku milionów unikalnych użytkowników z Polski. Gigantyczny zasięg tego narzędzia sprawia, że stało się one najpopularniejszym wyborem, jeśli chodzi o marketing w sieci. Wykorzystanie potencjału wyszukiwarki nie będzie jednak możliwe dla każdego przedsiębiorstwa. W tłumie tysięcy konkurencyjnych firm, wyróżniają się tylko te, które dotarły na pierwszą stronę z rezultatami wyszukiwań. Dodatkowo jeżeli zdominujesz organiczny lub płatny ranking, możesz liczyć na szereg wymiernych korzyści. Tych wizerunkowych i finansowych!

Kampanie Google Ads i pozycjonowanie stron pomagają spełnić biznesowe marzenia

Z całą pewnością można powiedzieć, że przedsiębiorstwa okupujące pierwsze pozycje w rankingu organicznym czy też płatnym nie znalazły się tam przypadkowo. To efekt profesjonalnych reklam i niezwykle często długoletniego inwestowania w dopasowanie portalu pod algorytm Google. Gra jest jednak warta świeczki: skuteczne     pozycjonowanie stron internetowych lub wykonane zgodnie ze sztuką płatne kampanie Google Ads to jedyny sposób na to, aby znaleźć się w centrum uwagi nawet setek potencjalnych Klientów. Wyszukiwarka charakteryzuje się gigantycznymi zasięgami. Pozyskiwanie partnerów biznesowych z tego źródła jest niezwykle proste. W zasadzie nie musisz ich nawet szukać – oni sami Ciebie znajdą. Oczywiście pod warunkiem, że firmowa strona WWW nie przepadnie w tłumie konkurentów. Zyskasz również wizerunkowo. Sama obecność na pierwszej odsłonie zestawienia Google to niezwykle prestiżowy skalp, wyróżniających liderów branży! Dwie pieczenie na jednym ogniu? Zdecydowanie! Dzięki nim będziesz w stanie zmienić oblicze brandu i zaczniesz realnie zarabiać na obecności w sieci. A do tego dążysz od lat, prawda?

 

„Dotarcie na szczyt rankingu wyszukiwarki Google, bez względu na obrane metody, będzie wręcz niemożliwe bez odpowiedniego wsparcia ze strony doświadczonych specjalistów. Pozycjonowanie stron internetowych oraz inne sposoby na dotarcie do kluczowych lokat zestawienia wymagają nie tylko posiadania odpowiedniego poziomu wiedzy, ale również dostępu do profesjonalnych narzędzi. O sukcesie kampanii decyduje także rodzaj obranej strategii bądź sposób jej wykonywania. Jedno jest pewne. Dotarcie do wymarzonego TOP3 na poszczególne frazy kluczowe pozwoli spełnić wszystkie wizerunkowe i finansowe marzenia przedsiębiorców z różnych branż.”

Jak działają potencjalni Klienci? Poznaj sposób wyszukiwania informacji w Google

Ale dlaczego tak naprawdę trzeba znaleźć się na pierwszej stronie z wynikami organicznymi lub płatnymi? Konieczność pojawienia się w tego typu miejscu jest podyktowana zachowaniem Klienta – końcowego użytkownika sieci. Jak pokazują badania marketingowe, praktycznie każda osoba kończy wertowanie zasobów Google na pierwszej zaprezentowanej stronie. To tam skupia się pełna uwaga 98% aktywnych internautów, więc to tam istnieje największa szansa spieniężenia obecności na czołowych lokatach zestawienia Google. Co się dzieje z portalami, które nie mieszczą się w TOP 10 wybranych fraz kluczowych? Eksperci z AFTERWEB zauważają, że takie przedsiębiorstwa nie są w stanie realnie rywalizować z najgroźniejszą konkurencją. Oczywiście istnieje procentowa szansa na pozyskanie partnera biznesowego, natomiast będzie ona równoznaczna ilości osób, jakie decydują się na przeglądnięcie kolejnych stron z rekomendacjami od wyszukiwarki.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 42447 )
Array ( [docId] => 42447 )