Call center
Pomimo tylu lat od powstania idei call center, wciąż jest ono uważane za narzędzie marketingowe każdej nowoczesnej firmy. Jednak nie jest to jedynie narzędzie czysto marketingowe. To także centrum obsługi klientów, które pozwala szybko rozwiązywać problemy i udzielać odpowiedzi na pytania. Podstawowym założeniem call center jest wypracowanie i umacnianie relacji z klientami. Dzięki systemom identyfikacji klientów pracownik może opracowywać strategię indywidualną dla każdego z nich, która pozwala wypracować maksymalne korzyści dla obu stron.
Call center spełnia także takie zadania jak:
- obsługa kontaktów biznesowych przy użyciu metod teleinformatycznych
- zajmowanie się procesami pośrednimi
- pozyskiwanie nowych partnerów oraz klientów dla przedsiębiorstwa
- przygotowywanie indywidualnej oferty dla klienta
- tworzenie kampanii telemarketingowych
- obsługiwanie infolinii
- zarządzanie bazami danych
- realizowanie kampanii reklamowych w mediach
- zarządzanie programami lojalnościowymi
- analizowanie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych