Szansa na nowe zlecenia dla firmy – targi Fruit Logistica

Autor: Krzyś Honorata
Data: 08-01-2013 r.

Tylko do 15. stycznia 2013 przedsiębiorcy z branży owocowo-warzywnej mogą rejestrować swoją firmę jako uczestnika giełdy kooperacyjnej w ramach targów Fruit Logistica. Odbędą się one w Berlinie w dniach 6-8 lutego br. To rzadka okazja do pozyskania nowych zleceń, podejrzenia konkurencji oraz wymiany biznesowych doświadczeń.

Fruit Logistica, to jedna z największych na świecie imprez targowych dla przedsiębiorców działających w szeroko pojętej branży owocowo-warzywnej. W zeszłym roku uczestniczyło w niej 2500 wystawców (producentów, importerów i dystrybutorów) z 83 krajów oraz ponad 56 000 odwiedzających ze 127 państw. Miejsce to daje szansę na zdobycie nowych kontraktów i zleceń oraz podjęcie współpracy biznesowej z partnerami z całego świata.

Na czym polega giełda kooperacyjna

Giełda kooperacyjna Fruit Logistica, to efektywny, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu i czasie, a tym samym na zdobyciu nowych zleceń. Jej idea polega na dwustronnych spotkaniach między przedsiębiorcami wzajemnie zainteresowanymi swoją ofertą (oficjalnym językiem spotkań jest angielski). Jak dochodzi do kojarzenia par przedsiębiorców?

Najpierw przedsiębiorcy zainteresowani bilateralnymi spotkaniami w ramach Fruit Logistica muszą zarejestrować się w formularzu zgłoszeniowym on-line (podczas rejestracji w polu Support Office należy wpisać EEN Polish Agency for Enterprise Development – Poland). UWAGA! Termin rejestracji przedsiębiorców ubiega 15 stycznia 2013 r.! W tym formularzu określa się profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, jaki firma chce nawiązać. Wszystkie zgłoszenia firm są na bieżąco umieszczane w katalogu on-line na stronie giełdy (każdego dnia pojawiają się nowe firmy). Następnie zarejestrowani uczestnicy wybierają z owego katalogu te firmy, z którymi chcieliby się spotkać podczas giełdy. W tym roku dokonywanie wyboru partnerów spotkań odbywa się między 7 a 21 stycznia 2013 r.

Wreszcie w dniach 6-8 lutego 2013 r., czyli podczas trwania targów Fruit Logistica, odbywają się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych spotkań pomiędzy dobranymi w pary firmami (przy ponumerowanych stolikach), które niejednokrotnie owocują kolejnymi zleceniami.

Co można zyskać

Udział w każdej giełdzie kooperacyjnej jest doskonałą okazją do:

  • pozyskania nowych zleceń,
  • zapoznania się z nowymi produktami czy technologiami,
  • wypromowania własnej firmy na zagranicznych rynkach,
  • wymiany doświadczeń z ekspertami z branży owocowo-warzywnej,
  • benchmarkingu.

Samo uczestnictwo w giełdzie Fruit Logistica jest bezpłatne, ale trzeba zainwestować w bilet wstępu na targi (wejściówki kosztują od 25 do 85 EUR).

Im szybciej firma się zarejestruje, tym większa liczba potencjalnych zagranicznych partnerów będzie miała możliwość zapoznania się z jej ofertą i wybrania jako partnera spotkania, a tym samym wzrośnie szansa na nowe zlecenia.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronach PARP, udziela ich także Aleksandra Wadowska z PARP pod warszawskim nr tel.: 22 432 83 75.

Źródło: een.org.pl

Krzyś Honorata

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 25873 )
Array ( [docId] => 25873 )