Jak zorganizować pracę w warunkach pandemii – zalecenia dla pracodawców
Kategoria: BHP
Data: 2020-06-08 r.
Główny Inspektor Pracy wydał 6 maja 2020 r. zalecenia dla pracodawców, których zastosowanie pozwoli zakładom pracy (obecnie prowadzącym działalność głównie na zasadzie pracy zdalnej) na powrót do funkcjonowania jak w stanie sprzed epidemii. To pracodawcy jednak – ostatecznie – będą odpowiedzialni za przygotowanie i przyjęcie konkretnych procedur zapewniających pracownikom optymalne warunki pracy w warunkach zagrożenia stanu zdrowia. Zobacz, jak możesz i powinieneś zorganizować pracę w warunkach pandemii.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Nie masz konta? Zarejestruj się »
Opinie czytelników
~strazak57
data: 2020-09-27 10:53:29Naprawdę super
Ocena użytkownika:
Zgłoś naruszenie regulaminu