Jak zorganizować pracę w warunkach pandemii – zalecenia dla pracodawców

Kategoria: BHP
Data: r.

Główny Inspektor Pracy wydał 6 maja 2020 r. zalecenia dla pracodawców, których zastosowanie pozwoli zakładom pracy (obecnie prowadzącym działalność głównie na zasadzie pracy zdalnej) na powrót do funkcjonowania jak w stanie sprzed epidemii. To pracodawcy jednak – ostatecznie – będą odpowiedzialni za przygotowanie i przyjęcie konkretnych procedur zapewniających pracownikom optymalne warunki pracy w warunkach zagrożenia stanu zdrowia. Zobacz, jak możesz i powinieneś zorganizować pracę w warunkach pandemii.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak wybierać nowoczesne źródła światła do mieszkania

pobierz

Zasady BHP elektryka

pobierz

Poznaj skuteczne sposoby zmniejszania ryzyka wypadków przy pracach na wysokości

pobierz

Profilaktyka porażeń prądem elektrycznym i pierwsza pomoc

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 1161 [tagname] => jak-zorganizowac-prace-w-warunkach-pandemii-zalecenia-dla-pracodawcow )
Array ( [idEbook] => 1161 [tagname] => jak-zorganizowac-prace-w-warunkach-pandemii-zalecenia-dla-pracodawcow )