Wszystko co musisz wiedzieć o organizowaniu komisji ds. bhp w zakładzie pracy

Kategoria: BHP
Data: r.

Wraz ze wzrostem zatrudnienia problematyka technicznego bezpieczeństwa pracy nabiera znaczenia, co wiąże się z dodatkowymi obowiązkami leżącymi po stronie pracodawcy. W przypadku pracodawców zatrudniających powyżej 250 pracowników, zgodnie z art. 23712 Kodeksu pracy, powoływana jest tzw. komisja bhp jako organ doradczy i opiniodawczy. W praktyce jednak zagadnienia związane z powoływaniem i funkcjonowaniem komisji ds. bhp mogą nasunąć wiele wątpliwości. Poznaj odpowiedzi i porady ekspertów praktyków na najczęściej zadawane pytania dotyczące organizacji komisji ds. bhp w firmie.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Opinie czytelników

data:

Ebook warty pobrania!

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Zdecydowanie najlepszy

Ocena użytkownika:
5
Zgłoś naruszenie regulaminu
data:

Jak dla mnie OK:)

Ocena użytkownika:
4
Zgłoś naruszenie regulaminu

Zobacz także

Poznaj skuteczne sposoby zmniejszania ryzyka wypadków przy pracach na wysokości

pobierz

Odpowiedzialność za uchybienia w zakresie szkoleń bhp

pobierz

5 praktycznych przykładów omawiania bezpieczeństwa pożarowego w ramach szkoleń bhp ułatwi Ci przygotowanie szkolenia

pobierz

Ryzyko zawodowe a ergonomia stanowisk pracy

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 1239 [tagname] => wszystko-co-musisz-wiedziec-o-organizowaniu-komisji-ds-bhp-w-zakladzie-pracy )
Array ( [idEbook] => 1239 [tagname] => wszystko-co-musisz-wiedziec-o-organizowaniu-komisji-ds-bhp-w-zakladzie-pracy )