Rola rekrutacji w budowaniu employer brandingu
Na pozytywny wizerunek firmy musi ciężko zapracować cała kadra pracownicza – od szeregowego pracownika po dyrektora zarządzającego. Liczne działania marketingowe, public relations czy employer branding to ogromne przedsięwzięcia, a co za tym idzie, spore koszty. Czasami wystarczy jednak naprawdę niewiele, aby zadbać o dobre imię firmy i promocję jej usług. Prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa są jego pracownicy, ale o pracodawcy szczerze i przekonująco potrafią także opowiedzieć kandydaci i to nawet Ci, którzy nie zostali przyjęci do pracy.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~gad2501
data: 2017-04-10 10:01:47Jest OK.
~tomaszjanicki
data: 2017-04-07 19:09:41Bardzo dobry matreiał!
~rafal.kurzawa
data: 2016-03-02 11:11:31Bardzo dobry matreiał!
~csunorma
data: 2016-02-27 15:48:59Podoba mi się