RODO – co się zmieniło w ochronie danych dla sektora publicznego
W ostatnim czasie najgorętszym tematem we wszystkich firmach, organizacjach i instytucjach publicznych pozostaje niewątpliwie ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO). Przepisy tego rozporządzenia obowiązują od 25 maja i znajdują zastosowanie do wszystkich podmiotów, które administrują i przetwarzają dane osobowe. Dotyczy to również sektora publicznego. Dowiedz się, jakie zmiany dla instytucji administracji publicznej wprowadza RODO i jakie będą ich skutki. Podpowiadamy, jak dostosować się do nowych przepisów.
Dzięki naszej publikacji dowiesz się m.in.:
- Jak musi zmienić się język komunikacji między administracją publiczną a osobami, których dane dotyczą?
- Jakie kompetencje ma nowy organ nadzorczy – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych?
- Kto może być inspektorem ochrony danych w urzędzie?
- Na jakich zasadach odbywa się powierzanie przetwarzania danych osobowych przez administrację publiczną?
- Z jaką odpowiedzialnością finansową muszą liczyć się instytucje publiczne?
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~d.dylewska
data: 2019-10-21 07:56:29Nie wyczerpuje tematu
~koch.r
data: 2018-09-01 23:33:20Polecam
~swierczowka
data: 2018-08-11 20:53:45Wiedza w pigułce
~ksiegowasp-2gubin
data: 2018-08-01 07:16:10Jest OK.
~swierzy.agata
data: 2018-07-29 17:12:13Bardzo dobry ebook. Polecam!
~jantar233
data: 2018-07-21 09:17:09Bardzo dobry ebook. Polecam!
~admpssejawor
data: 2018-07-17 10:04:05Zdecydowanie najlepszy