Jak wprowadzić PPK w firmie. 3 kroki pracodawcy
Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych (PPK), która zaczęła obowiązywać od 1 stycznia 2019 r., zobowiązuje podmioty, który zatrudniają pracowników (ale też osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę nakładczą, umowy agencyjnej lub umowy zlecenia, członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych oraz członków rad nadzorczych zatrudnionych za wynagrodzeniem) do utworzenia pracowniczego planu kapitałowego i rozliczania za te osoby uprawnione składek na PPK.
Dowiedz się więcej! Pobierz BEZPŁATNIE ebook "Jak wprowadzić PPK w firmie" i poznaj 3 kroki jakie powinien wykonać pracodawca.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Opinie czytelników
~ewelinab4
data: 2020-11-27 18:18:33Za mało informacji
~chef-comptable
data: 2019-09-30 08:12:36Super!
~sp4.imazur
data: 2019-03-21 14:20:43Słaby materiał
~sekretariat
data: 2019-03-11 08:23:58Zdecydowanie najlepszy
~kasiaryt
data: 2019-03-08 11:15:38Za mało informacji
~mzs
data: 2019-02-24 21:40:00Naprawdę super
~kwolny
data: 2019-01-31 06:39:04Ebook warty pobrania! Rozjaśnia informacje o PPK
~dora1959
data: 2019-01-27 07:22:08Podoba mi się