Jak przywrócić podstawowe ikony na pulpit

Autor: Kędra Przemysław
Data: 09-04-2012 r.

Instalując świeżą wersję systemu Windows, możemy zobaczyć, że na pulpicie brakuje pewnych ikon, np. Mój Komputer. Części z nas taki zabieg może przeszkadzać, ponieważ przyzwyczailiśmy się ze starszych systemów, że takie ikony były właśnie w tych miejscach.

Aby przywrócić wszystkie podstawowe ikony na pulpit, wystarczy zmienić styl menu Start na klasyczny. W tym celu klikamy prawym przyciskiem myszki na pasku start i wybieramy właściwości, następnie przechodzimy do zakładki "Menu start" i wybieramy "Klasyczne menu start".

Dodatkowo możemy ustalić jakie ikony mają być widoczne na pulpicie – musimy na pulpicie kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać z menu pozycję "personalizuj".

W otwartym oknie po lewej stronie, będziemy mieli łącze "Zmień ikony pulpitu", na które należy kliknąć.

Będziemy mogli wybrać, które ikony mają być wyświetlane na pulpicie a które pozostaną ukryte (wystarczy odznaczyć, lub zaznaczyć odpowiednie opcje).

Kędra Przemysław

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 25276 )
Array ( [docId] => 25276 )