Założenie strony firmowej na Facebooku

Autor: Kędra Przemysław
Data: 06-10-2012 r.

Facebook to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych - nie powinien dziwić więc fakt, że wiele instytucji zakłada tam firmową stronę internetową. Tym bardziej, że nie jest to skomplikowane.


Na początek musimy dokonać bezpłatnej rejestracji na Facebook'u: https://www.facebook.com/, gdy już to zrobimy zalogujmy się.

Na samym dole, znajduje się odnośnik "utwórz stronę", na który należy nacisnąć. Po krótkiej chwili pojawi się możliwość wyboru jednego z sześciu określeń pasujących do tworzonej witryny: lokalny biznes, firma, marka, artysta, rozrywka lub strony dobroczynne.

Po wybraniu jednego kryterium, należy podać kategorię, do której pasuje strona i wpisać jej nazwę (pamiętajmy o zaakceptowaniu regulaminu). W kolejnym kroku, będziemy mogli ustawić zdjęcie profilowe, a także podać dodatkowe informacje o witrynie (opis strony internetowej).

 


Gdy zapiszemy informacje o naszej stronie - będzie ona już utworzona i widoczna. W panelu administracyjnym będziemy mogli dodawać zdjęcia, treści, oraz inne materiały na naszą stronę.

Po wybraniu opcji "edytuj stronę", a następnie zaktualizuj informacje będziemy mogli precyzyjniej określić działalność strony internetowej. Dodatkowo możemy zarządzać uprawnieniami do przeglądania zawartości strony.

Przemysław Kędra

Kędra Przemysław

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

10 sprytnych trików na szybkie obliczenia w Excelu

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 34242 )
Array ( [docId] => 34242 )