Skakanie na skakance

Kategoria: Sport
Autor: Stwora Sylwia
Data: 02-05-2012 r.

Nie masz czasu na jogging lub zajęcia w klubie fitness, a chciałabyś ładnie wymodelować sylwetkę? Zainwestuj w skakankę. Wystarczy, że codziennie poświęcisz na ćwiczenia ze skakanką 15 minut. Zyskasz nie tylko ładną figurę, ale poprawisz sobie humor.

Skakanka z licznikiem elektrycznym jest przyrządem niezwykle łatwym w użyciu. Decydując się na trening z tym przedmiotem warto go zakupić w sklepie ze sprzętem sportowym. Wybierając skakankę zwróć uwagę na to z jakiego materiału jest ona wykonana. Skakanka ze sztucznego tworzywa najlepiej nadaje się do szybkich i lekkich treningów. Gdy chcesz skakać wolniej i popracować intensywniej wybierz przedmiot zrobiony ze skóry lub materiału.

Drugą ważną kwestią decydującą o zakupie skakanki jest Twój wzrost. Prawidłowo powinna sięgać ona od stóp powyżej Twoich pach. Możesz tez wybrać wersję z regulacją sznurka. Gdy zależy Ci na kontrolowaniu wyników, zaopatrz się w skakankę z licznikiem elektrycznym, który pokaże Ci czas, ilość wykonanych obrotów, liczbę spalonych kalorii i wyskakanych kilometrów.

Ćwiczenia ze skakanką

Systematyczny trening ze skakanką sprawi, że poprawi się Twoja kondycja i wytrzymałość organizmu. W ciągu intensywnego, trwającego pół godziny treningu spalisz około 300-400 kcal. W efekcie regularnie ćwicząc przez kilka tygodni nie tylko pozbędziesz się kilku kilogramów i wymodelujesz uda, pośladki, brzuch i ręce, ale także nadasz ciału elastyczności i gibkości. Poprawisz także koordynację ruchów i funkcjonowanie układu krążenia. Ponadto wzmocnisz mięśnie nóg oraz stawy skokowe. Wykonując ćwiczenia na świeżym powietrzu dodatkowo dotlenisz organizm.

Pamiętaj o prawidłowej postawie. Sylwetka wyprostowana, brzuch wciągnięty, ręce ugięte w łokciach powinny znajdować się blisko tułowia. W czasie skakania tylko i wyłącznie nadgarstki i dłonie wprawiają skakankę w ruch. Skacz na palcach.

Najpierw postaraj się opanować podstawową technikę skakania, czyli obunóż. Dopiero potem zacznij eksperymentować z ósemkami, skokami na jednej nodze czy joggingiem w miejscu.

Stwora Sylwia

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Mądra pochwała, twórcza krytyka

pobierz

Jak nauczyć dziecko dbania o porządek

pobierz

Ziołowa apteczka

pobierz

Zdrowy kręgosłup i stawy

pobierz

Polecane artykuły

Polecamy kancelarię:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Robert Dudkowiak

    ul. Jana Pawła II 11 lok. 5, 62-300 Września

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Adwokacka Adwokata Piotra Sęka

    ul. Narutowicza 44 lok. 20, 90-135 Łódź

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radców Prawnych ARVE M.Kusztan & R.Ponichtera Sp. K.

    ul. Czysta 4, 50-013 Wrocław

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Marek Foryś

    ul. Słupecka 9/1, Gdynia

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria MERITUM

    ulica Westerplatte 13/5, 31-033 Kraków

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Radosław Tymiński

    Łukowska 9 Lok. 126, 04-133 Warszawa

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Prawna Iurisco Edyta Przybyłek

    ul. Zgrzebnioka 28, 40-520 Katowice

    Wyświetl wizytówkę
  • Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Majcherczyk

    ul. Stawowa 4 lok. 39, 41-200 Sosnowiec

    Wyświetl wizytówkę
  • THE N.E.W.S. LAW CENTER Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych

    ul. Kazachska 1/89, 02-999 Warszawa

    Wyświetl wizytówkę
  • adwokat Wojciech Rudzki - kancelaria adwokacka

    Józefa Piłsudskiego 40/4 Kraków 31 - 111

    Wyświetl wizytówkę
Array ( [docId] => 27970 )
Array ( [docId] => 27970 )

Array ( [docId] => 27970 )