3 sprawdzone sposoby, jak wyjaśnić pacjentom podniesienie cen usług w gabinecie stomatologicznym

Kategoria: Ochrona zdrowia
Data: r.

Gabinety stomatologiczne wracają do normalnej pracy. Trzeba jednak pamiętać, że na kierowniku spoczywa obowiązek prowadzenia wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem podmiotu leczniczego, w tym odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w ramach zarządzanej placówki. Sposób, w jaki kierownicy podmiotów leczniczych będą wywiązywać się z nałożonych na nich obowiązków, będzie mieć w efekcie kluczowe znaczenie z punktu widzenia zwalczania epidemii koronawirusa w Polsce.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Ochrona danych osobowych w gabinecie lekarskim – przygotuj się do dużych zmian

pobierz

Elektroniczna dokumentacja medyczna

pobierz

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015

pobierz

Jak przygotować raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej SPZOZ Nowy obowiązek dla kierownika

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 1166 [tagname] => 3-sprawdzone-sposoby-jak-wyjasnic-pacjentom-podniesienie-cen-uslug-w-gabinecie-stomatologicznym )
Array ( [idEbook] => 1166 [tagname] => 3-sprawdzone-sposoby-jak-wyjasnic-pacjentom-podniesienie-cen-uslug-w-gabinecie-stomatologicznym )