Jak powinna wyglądać dobra komunikacja w gabinecie lekarskim i dentystycznym

Kategoria: Ochrona zdrowia
Data: r.

Skuteczna komunikacja jest podstawą wysokiej jakości praktyki klinicznej i źródłem korzyści zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.

Dlatego warto wiedzieć:

  • dlaczego warto pracować nad relacją z pacjentem opartą na szacunku dla autonomii pacjenta, dla jego decyzji i wyborów,
  • jak włączyć pacjentów w decyzje dotyczące ich leczenia,
  • dlaczego nie wolno zakładać, że skoro pacjent nie stosuje pewnych zachowań to nie posiada niezbędnych danych

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Ochrona danych osobowych w gabinecie lekarskim – przygotuj się do dużych zmian

pobierz

Elektroniczna dokumentacja medyczna

pobierz

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015

pobierz

Jak przygotować raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej SPZOZ Nowy obowiązek dla kierownika

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 929 [tagname] => jak-powinna-wygladac-dobra-komunikacja-w-gabinecie-lekarskim-i-dentystycznym )
Array ( [idEbook] => 929 [tagname] => jak-powinna-wygladac-dobra-komunikacja-w-gabinecie-lekarskim-i-dentystycznym )

Array ( [idEbook] => 929 [tagname] => jak-powinna-wygladac-dobra-komunikacja-w-gabinecie-lekarskim-i-dentystycznym )