Model FR-V wycofano z rynku z powodu małego zainteresowania, na co wpływ miała wysoka cena auta na tle konkurencji.
Zalety Hondy FR-V to praktyczne wnętrze, dobre silniki i skrzynie biegów, wydajna wentylacja i ogrzewanie oraz wysoki poziom wykonania i spasowania poszczególnych elementów. Użytkownicy narzekają jedynie na ograniczoną szerokimi słupkami nadwozia widoczność oraz na spore zużycie paliwa. Minusem jest także wysoki koszt eksploatacji, gdyż to auto mało popularne i często skazane na autoryzowany serwis oraz oryginalne części zamienne.
Rynkowi konkurenci Hondy FR-V, to dysponujący podobnym układem siedzeń Fiat Multipla oraz inne kompaktowe minivany, jak m.in. Citroen Citroen Xsara Picasso, Volkswagen Touran, Seat Altea, Ford Focus C-Max, Opel Zafira, Renault Scenic I i II generacji, Opel Meriva oraz Toyota Corolla Verso. Alternatywą dla Hondy FR-V mogą być także używane auta kompaktowe w wersji kombi, jak m.in. Kia Ceed SW i Hyundai i30 SW, Renault Megane, Opel Astra kombi, Peugeot 307 I 308 SW, Skoda Octavia kombi, Seat Toledo II czy Fiat Stilo kombi.