Ochrona przed przeciążeniem informacyjnym
Treści docierające do użytkowników Facebooka filtrowane są w trzech zakresach. Po pierwsze, istotną rolę odgrywa aktywność zachodząca między kontem użytkownika a przesyłaną treścią. Dzięki temu uzyskasz informację, że potencjalny klient rzeczywiście zachodził w reakcję z Twoją marką.
Istotę ma również czas, w jakim zachodzi interakcja. Im większe przerwy, tym Twój fanpage będzie mniej widoczny dla danego użytkownika.
Jednak prowadząc fanpage największą wagę przywiązujesz z pewnością do przekazywanej treści. Im bardziej ta treść jest multimedialna, tym odzew w sieci większy. Dlatego nie myśl, że wrzucenie czegokolwiek na Facebooka wystarczy do tego, aby Twój fanpage stał się widoczny.
Zadbaj o content
Korzystając z Facebooka jako zwykły użytkownik, zauważyłeś pewnie na swojej tablicy informacje, które nie były w żaden sposób związane z tematyką danego fanpage`a. Co wtedy myślałeś? Wbrew pozorom pytania o plany na weekend czy różnego rodzaju memy angażują użytkowników jedynie na chwilę.
Bardziej wartościową treścią będzie z pewnością powiązanie fanpage`a z blogiem czy stroną internetową prezentującą Twoje produkty czy usługi. Pamiętaj, że fanpage`a zakładałeś po to, aby wypromować swoją firmę, a nie śmieszny filmik w sieci.