Najpowszechniejszy
Nie ma żadnych wątpliwości, że internet jest medium o największym zasięgu. Każdego dnia korzystają z niego miliardy użytkowników. Posiadanie strony internetowej czy realizacja strategii marketingowej w sieci pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów czy kontrahentów nie tylko na terenie kraju, ale również poza jego granicami.
Wszystko zależy od sposobu organizacji kampanii reklamowej, jak również od rodzaju oferowanych przez Ciebie usług.
Niedrogi
Kampania marketingowa w internecie nie musi być wcale kosztowna. Wszystko zależy od działań podjętych w sieci. Stworzenie strony jest podstawą i niesie ze sobą określone koszty. Jednak np. działanie na fanpage`u nie naraża Cię już na wysokie koszty. Możesz również stworzyć darmowy blog, który będzie przyciągał nowych klientów.
Z opcji płatnych warto skorzystać wtedy, kiedy wiesz, że Cię na nie stać i przyniosą one pożądane rezultaty. Zaczynając własną działalność w sieci warto w pierwszej kolejności wykorzystać rozwiązania tańsze bądź darmowe. Jeżeli przyniosą oczekiwane efekty, to być może korzystanie z wariantów płatnych nie będzie konieczne.