Strona internetowa firmy - co powinna zawierać

Autor: Kulik Katarzyna
Data: 07-09-2012 r.

Stworzenie firmowej strony internetowej to obecnie podstawa w strategii marketingowej. Przygotowanie strony internetowej jest dosyć proste. Nie oznacza to jednak, że strona www może być zrobiona bez należytej dokładności i rzetelności. Co może odstraszać klientów na Twojej stronie internetowej?

Działająca strona internetowa firmy to podstawa

Budując stronę internetową, musisz zadbać nie tylko o przyciągającą uwagę treść czy interesującą grafikę, ale przede wszystkim o odpowiednie zaplecze techniczne gwarantujące właściwe jej działanie.

Niektóre darmowe hostingi być może pozwalają Ci uniknąć kosztów związanych z utrzymaniem domeny, jednak mogą narazić Cię na wolniejsze działanie strony. Dlatego też właściwe funkcjonowanie powinno być podstawą w tworzeniu strony www. Jeżeli zupełnie się na tym nie znasz, poproś o pomoc profesjonalistów. Lepiej zainwestować niż odstraszać swoich klientów zacinającą się stroną.

Linki i mobilność

Zmorą wielu serwisów są linki, które prowadzą donikąd. Nie ma nic bardziej irytującego niż kiedy po chwili wczytywania okazuje się, że taka strona nie istnieje. Szczególnie zniechęca to w sytuacji, kiedy miała się tam znajdować treść szczególnie ważna dla odbiorcy. Dlatego koniecznie weryfikuj, czy wszystkie umieszczone na niej odnośniki rzeczywiście przekierowują odbiorcę w żądane miejsca. Jeżeli zbyt wiele linków na Twojej stronie nie będzie działało, odbiorcy zniechęcą się do Twojej strony.

Ponadto bardzo ważną kwestią jest przystosowanie strony internetowej do wyświetlania na innych nośnikach niż komputer. Wiele osób korzysta obecnie ze smartfonów czy iPadów i właśnie na tych urządzeniach najczęściej korzystają z internetu. Jeżeli Twój serwis nie będzie właściwie wyświetlał się na takich urządzeniach, ograniczy zasięg Twojej witryny. Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych nie jest drogie, a pozwoli Ci na poszerzenie grupy docelowej.

Błędy odbijają się na wizerunku firmy

Być może sądzisz, że błędy na stronach internetowych nie są aż tak bardzo istotną kwestią w działalności przedsiębiorstwa. Zauważ jednak, że to właśnie internet jest najczęstszym źródłem informacji o firmach, usługach czy produktach.

Poza tym przeprowadzone badania dowiodły, że strona internetowa kreuje wizerunek firmy. Występujące na niej błędy negatywnie ustosunkują klienta do Twojej firmy, spowodują, że wątpić będą w jej rzetelność i finanse. Skoro ktoś oszczędza na stronie internetowej, która jest wizytówką przedsiębiorstwa, najprawdopodobniej nie ma na to środków.


Zobacz także:

Kulik Katarzyna

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Jak zatrzeć ślady po przeglądaniu Internetu?

pobierz

Biznesplan

pobierz

Konfiguracja bezpieczeństwa. Windows 10

pobierz

Wzór Polityki Bezpieczeństwa w ochronie danych osobowych

pobierz

Polecane artykuły

Polecamy kancelarię:

Array ( [docId] => 25605 )
Array ( [docId] => 25605 )

Array ( [docId] => 25605 )