Przepis art. 92 ust. 2 ustawy Pzp wskazuje, iż niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o tej czynności na własnej stronie WWW oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. Musi ona zawierać:
- nazwę i siedzibę wybranego wykonawcy,
- uzasadnienie wyboru oraz
- nazwy i adresy wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z informacją o przyznanej im punktacji w poszczególnych kryteriach oraz łącznie.
Wskazany zakres informacji to minimalna treść, jaką zamawiający jest zobowiązany upublicznić.
Uzasadnienie faktyczne i prawne dokonanych w postępowaniu czynności może być ujawnione na stronie WWW
Informacja o wykluczonych wykonawcach oraz odrzuconych ofertach wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym powinna zostać zamieszczona jedynie w zawiadomieniu przesyłanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu. Ponieważ jednak takie informacje stanowią element protokołu postępowania, który jest jawny i powinien być prowadzony na bieżąco, wykazanie ich w zawiadomieniu zamieszczonym na stronie WWW czy tablicy ogłoszeń nie stanowi naruszenia obowiązujących przepisów.