Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Program reklamowy Google AdWords jest atrakcyjnym narzędziem marketingowym. Nie jest jednak panaceum na wszelkie bolączki związane ze sprzedażą usług czy produktów. Żadna firma nie powinna więc ograniczać swoich działań tylko do tej formy reklamy internetowej.O rosnącej sile reklamy online nie trzeba już nikogo przekonywać. Jak wynika z raportu Internet Standard ...1327 »
Internet to miejsce, gdzie klienci podejmują konkretne decyzje zakupowe. Dlatego wykorzystanie sieci do promocji firmy może przynieść wymierne korzyści biznesowe przy relatywnie niskich kosztach. Jednak promocja spółki na Facebooku to rozwiązanie nie dla każdego. Firmom, które chcą przenieść działania promocyjne do Internetu w wyborze odpowiednich narzędzi pomóc mogą agencje marketingu ...1327 »
Informacja jest drogim i delikatnym towarem. Informacja, szczególnie jeśli jest to informacja doniosła, ważna, wprowadzająca zmiany – potrafi zachwiać rynkami, dołować indeksy giełdowe i obalać rządy. Może być wirusem, przed którym nie każda firma potrafi się obronić – wystarczy plotka, negatywna wiadomość, a akcje firmy lecą w dół, odwracają się ...1327 »
Zasady komunikacji kryzysowej są proste: podawane informacje powinny być przekazywane wszelkimi dostępnymi kanałami, ponadto muszą być prawdziwe (tj. sprawdzone u źródła), precyzyjne i konkretne. Kryzys wizerunku firmy, to bardzo poważna sprawa. Z jednej strony może zaważyć na istnieniu przedsiębiorstwa, z drugiej – ludziom zwyczajnie należą się ...1327 »
Fachowcy przekonują, że jednym z ważniejszych trendów w zakresie obsługi klientów jest obecnie bogaty dobór kanałów kontaktu. ...1327 »
Firmy wydają straszne pieniądze, na zdobywanie nowych klientów. Ale zapominają o tych, których już mają… Co zatem robić, żeby ustrzec się przed kosztownymi błędami. Utrzymanie klientów jest 5-10 razy tańsze, niż zdobywanie nowych – dowiodło tego już wiele ...1327 »
Rozrastający się biznes potrzebuje oprogramowania, które przyspieszy, ułatwi i zautomatyzuje wiele czynności. Oferta rynkowa jest ogromna. Jak się nie pogubić, żeby kupić dobry produkt za rozsądną cenę.Odpowiedź sprowadza się w zasadzie do dwóch kwestii – wielkości i specyfiki firmy oraz zasobności portfela. Modny dziś model zakupu oprogramowania w postaci usługi, ...1327 »
Każdy, nawet najgenialniejszy pomysł lub gotowy produkt, trzeba umieć „sprzedać”. Kto nie potrafi podczas prezentacji zainteresować nim decydentów czy swoich klientów, nie ma szans na sukces. Mistrzem prezentacji był Steve Jobs. Prześledźmy, jak ów geniusz komunikacji najpierw tworzył, a następnie przeprowadzał swoje własne prezentacje. W skrócie wyglądało to tak: opracowywał przekaz; prezentował pomysły ...1327 »
Efektywność reklamy w internecie można mierzyć różnymi sposobami. Jednak obecnie najpopularniejszym i bodaj najuczciwszym sposobem rozliczania się agencji marketingowej ze zleceniodawcami, jest bazowanie na tzw. ROI. Co to znaczy. O tym poniżej.Popularnym hasłem w kontekście badania skuteczności reklamowych kampanii w sieci, jest konwersja. To jeden z kilku dostępnych wskaźników, określany ...1327 »
Fachowcy ostrzegają przedsiębiorców z branży e-commerce: marketing to jest to, na czym w sieci nie wolno oszczędzać. ...1327 »
Żeby nie podpaść pod paragraf nieuczciwej konkurencji, nie można tak sobie organizować szalonych wyprzedaży. Sprzedaż premiowa, lawinowa czy dyskontowa, obwarowane są bowiem ścisłymi przepisami, które chronią innych rynkowych graczy.Podstawowym aktem prawnym, który reguluje zagadnienia z zakresu nieuczciwej konkurencji, jest Ustawa z 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Co ...1327 »
Co warto wiedzieć o specyfice kryzysu wizerunkowego? Przede wszystkim to, że może przytrafić się dokładnie każdej firmie. Więc każdy powinien się zabezpieczyć. A w razie kryzysu umiejętnie zastosować zasadę 5 P.Kryzysem komunikacyjnym firmy jest każda sytuacja, która grozi pogorszeniem jej aktualnego wizerunku i rynkowej pozycji. Nawet firmy posiadające najlepsze systemy ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2024 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip