Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Rebranding jest to procesem, w którym zmienia się wizerunek firmy. Zmianie może ulec nazwa, logo, kolorystyka, czy hasło przewodnie firmy. Obecnie wiele przedsiębiorstw decyduje się na zmianę wizerunku. Dlaczego firmy decydują się na taki krok i jakie korzyści mogą odnieść dzięki przeprowadzonym zmianom.Kiedy czas na zmiany Firmy decydują się na rebranding ...1327 »
Program partnerski to narzędzie marketingowe, wykorzystywane w celu promocji produktów. Najczęściej jest to prosta aplikacja sprzężona z bazą zamówień sklepu internetowego lub banku. Taki skrypt jest tworzony przez sklep, który oferuje swój produkty. Uczestnikami programu są zaś osoby, które wstawią ten skrypt na swoją stronę www.Na czym polega program partnerski Przeanalizujmy ...1327 »
Marketing afiliacyjny (inaczej partnerski) jest jedną z gałęzi marketingu internetowego, w którym partner dostaje zapłatę od prowadzącego program partnerski z dochodu z przeprowadzonej kampanii reklamowej.Jak działa marketing afiliacyjny Marketing afiliacyjny działa w taki sposób, że produkty lub usługi danego reklamodawcy promowane są na serwisach internetowych należących do wydawcy. Marketing afiliacyjny, inaczej ...1327 »
Przez dłuższy czas marketing w grach był obecny głównie pod postacią sponsoringu bądź product placementu. Obecnie można zaobserwować gwałtowny wzrost zainteresowania wykorzystania gier dla brandingu. Idea podobna jest do product placement w filmie - użytkownik jest pochłonięty grą, niejako na marginesie, w sposób delikatny przekazywany jest nasz reklamowy komunikat.Cele gry ...1327 »
USP (unique selling proposition) – dosłownie tłumacząc, unikalna propozycja sprzedaży inaczej mówiąc jest jest to zespół unikalnych cech, które wyróżniają nasz produkt lub usługę od innych, konkurencyjnych ofert.Wiedza o unikalności naszego produktu jest jedną z fundamentalnych podstaw sukcesu w sprzedaży. Od tego zależy, czy wygramy z konkurencją, czy sprzedamy nasze ...1327 »
Aplikacje mobilne często mogą służyć jako forma reklamy dedykowana danemu produktowi lub marce. Co prawda przygotowanie takiej aplikacji (użytkowej lub gry) niesie za sobą większe, niż w przypadku standardowej formy reklamowej koszty, jednak jej zalety mogą to klientowi zrekompensować.Cel aplikacji mobilnejDużą zaletą aplikacji mobilnych jest zaangażowanie potencjalnego klienta. Zwykle najważniejsze ...1327 »
Mianem takiego rynku określa się od jeden do kilku segmentów rynku obsługiwanego przez przedsiębiorstwo. Firma działająca na rynku docelowym tak zarządza działaniami marketingowymi, aby utrzymać i pozyskać nowego nabywcę.Rynek docelowy Przedsiębiorstwo wybierając liczbę segmentów rynku, na których będzie działać, musi przeanalizować swoje możliwości. Decydując się na obsługiwanie segmentów z małą grupą ...1327 »
Facebook jest coraz częściej wykorzystywany w działalności marketingowej firm. Fanpage służą nie tylko do gromadzenia zwolenników konkretnej firmy, ale przede wszystkim do przekazywania jej klientom istotnych informacji. Jak jednak możesz polepszyć komunikację swojego przedsiębiorstwa na Facebooku?Aktualne informacje Prowadzenie fanpage`a na niebieskim portalu społecznościowym ma konkretny cel: zgromadzić jak największą rzeszę zwolenników ...1327 »
Facebook jest doskonałym narzędziem marketingowym. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy docelowej oraz na zaangażowanie potencjalnych klientów. Jaki rodzaj promocji na Facebooku wybrać, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty?Konkurs Jedną z najbardziej popularnych form promocji na niebieskim portalu społecznościowym są konkursy dla użytkowników. Niewielkie akcje konkursowe pozwalają grupie docelowej nie tylko na zdobycie ...1327 »
Promocja to magiczne hasło, które działa na ludzi jak przysłowiowy magnes. Rabaty, gratisy i różnego rodzaju dodatki skłaniają klientów do skorzystania z danej oferty. Jednak organizacja samej promocji nie jest jeszcze kluczem do sukcesu. Każdą z tego rodzaju akcji musisz odpowiednio rozreklamować, aby klienci się o niej dowiedzieli. Jak to ...1327 »
Model hierarchii efektów zwany także modelem AKLPCP Lavidgea-Steinera ukazuje hierarchię reakcji odbiorców na docierające do nich formy przekazu marketingowego. Opiera się on na przekonaniu, że odbiorca zaangażowany w uzyskanie informacji o danym produkcie zaspokoi swoje potrzeby jedynie poprzez zakup najlepszego na rynku towaru.Model Lavidgea-Steinera Według tezy zakładanej przez model hierarchii reakcja ...1327 »
Na marketing personalny składają się pewne sposoby zachowania i postępowania. Działania przedsiębiorstwa skupiają się na oczekiwaniach pracowników zatrudnionych oraz tych potencjalnych. Następstwem takiego podejścia jest traktowanie pracowników jak klienta wewnętrznego, którego potrzeby powinny być rozpatrywane przez kierownictwo.Marketing personalny Termin ten odnosi się do działań przedsiębiorstwa mających na celu, stworzenie i utrzymanie ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2024 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip