Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Marketing wirusowy jest specyficzną formą prowadzenia działań marketingowych. Wykorzystuje on klientów do rozpowszechniania konkretnych informacji na temat firmy wśród swoich znajomych i rodziny. Działanie takie przypomina rozprzestrzenianie się wirusa i jest podstawową strategią marketingową dla wielu firm na świecie.Działając jak wirus Marketing wirusowy, zwany także reklamą wirusową wymaga włączenia w procesy ...1327 »
Marketing mix jest mieszanką marketingową składającą się z zależnych od siebie elementów, które razem wpływają na działania rynkowe. W jego skład wchodzi kilka koncepcji. Dwie najpopularniejsze z nich to 4C oraz 4P.Koncepcja 4P Według założeń koncepcja 4P pozwala na wytworzenie odpowiedniego produktu, który będzie dostępny we właściwym miejscu i czasie z ...1327 »
Słowo Guanxi często zapisywane też jako Quanxi pochodzi z Chin i oznacza specyficzne podejście do prowadzenia interesów, które bez odpowiedniej sieci kontaktów są w Chinach niemożliwe. W czasach kiedy rynek Chiński staje się bardziej dostępny nawet dla małych przedsiębiorców, warto zapoznać się z obowiązującymi tam zasadami.Guanxi Chińskie społeczeństwo na co dzień ...1327 »
Dyferencjacja stała się odpowiedzią przedsiębiorstw na rynek przesycony produktami o podobnej specyfikacji. Polega ona na wytworzeniu produktu lub oferowaniu usługi odmiennych od obecnej na rynku. To także umiejętność wyróżnienia własnego produktu od podobnych oferowanych przez konkurencję.Dyferencjacja Obecna sytuacja na rynku sprawia, że mamy do czynienia z wieloma, bardzo podobnymi do siebie ...1327 »
Nisza rynkowa jest bardzo wąską grupą klientów, którzy nastawieni są na określony produkt lub usługę. Pozwala to wypracować indywidualne z nimi relacje i bardzo dobrze zaznajomić się z rynkiem. Także działania konkurencji w niszy mogą być znikome lub w ogóle może ona nie istnieć.Nisza rynkowa Rynek niszowy pozwala bardzo dobrze poznać ...1327 »
Efekt sieci, nazywany także efektem zewnętrznych sieci, jest rezultatem globalizacji i łatwego dostępu do informacji. Obecnie największe znaczenie zyskuje w branży produktów elektronicznych. Efekt sieci zachodzi wtedy, gdy wartość produktu lub usługi zależna jest od użytkowników, a nie producenta.Efekt sieci Do czynienia z efektem sieci mamy w sytuacji, kiedy wartość produktu ...1327 »
E-mailing jest jednym z coraz bardziej popularnych zabiegów marketingowych. Warto wiedzieć jak profesjonalnie przygotować skuteczny e-mailing, aby zagwarantować sobie odniesienie marketingowego sukcesu?Konwersja miarą skuteczności Głównym celem e-mailingu jest zwiększeni liczby akcji podjętych przez potencjalnych klientów wobec oferowanych usług. W treści e-mailingu marketingowego najczęściej przesyłane są informacje o nowych promocjach, produktach, informacjach ...1327 »
Sytuacja kryzysowa w firmie stanowi solidne zagrożenie dla wizerunku przedsiębiorstwa. Jednak odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych może pomóc w minimalizacji negatywnych skutków nagłych sytuacji kryzysowych. Co warto robić, a czego nie, aby jak najszybciej zażegnać kryzys marki w mediach?Przyznaj się do błędu Podstawowym krokiem w przypadku wystąpienia w firmie sytuacji kryzysowej jest oficjalne ...1327 »
Celem wszystkich działań marketingowych jest zachęcenie klientów do zakupu konkretnego produktu czy usługi. Jednak wiele firm, promując swoją ofertę, zapomina o odwołaniu się do emocji odbiorców swoich komunikatów marketingowych. Czy emocjonomika jest rzeczywiście skuteczną metodą marketingową? Emocjonomika, czyli Emocjonomika jest dosyć nowym trendem na rynku marketingowym. Według niej działania marketingowe w dużym stopniu powinny opierać się ...1327 »
Niektóre firmy muszą promować swoje produkty nie tylko za pomocą kampanii internetowych czy telewizyjnych, ale również wykorzystując tradycyjną formę przekazu, jaką jest folder. Jak go przygotować, aby przykuwał uwagę klientów i skutecznie promował nasze produkty? Folder to nie ulotka Zanim przejdziemy do określenia, w jaki sposób powinien być zaprojektowany folder, warto zwrócić uwagę na jedną, ...1327 »
Skoordynowanie działań marketingowych oraz tych z obszaru public relations jest niezbędne do osiągnięcia przez firmę sukcesu na rynku, na którym funkcjonuje. Powoduje to coraz częstsze, błędne utożsamianie jednego zagadnienia z drugim. Podczas gdy głównym celem marketingu jest zwiększenie sprzedaży produktów i usług, PR skupia się na budowaniu wizerunku.Różnice między marketingiem ...1327 »
Niezmiennie pierwszym źródłem informacji i opinii na temat produktu jest dla nas drugi człowiek. Szybciej dokonamy zakupu pod wpływem pozytywnej opinii znajomego niż po obejrzeniu reklamy telewizyjnej. O sile i szybkości działania "poczty pantoflowej" niejedna osoba, firma czy instytucja mogła się przekonać, dlatego ten kanał komunikacji stał się istotą marketingu ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip