Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Biuro prasowe przede wszystkim ułatwia wymianę informacji pomiędzy firmą a mediami, klientami oraz jej partnerami biznesowymi. Press room może być zorganizowany w siedzibie przedsiębiorstwa, w miejscu organizowanego wydarzenia, a także może być jednym z elementów witryny WWW firmy. Realne biuro prasowe Do stworzenia biura prasowego w firmie potrzebne jest pomieszczenie, ...1323 »
Współcześnie firma, która nie ma dobrego wizerunku, nie wyróżnia się na tle innych przedsiębiorstw, nie jest rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów lub nie można jej znaleźć w Internecie oraz innych mediach, praktycznie nie ma prawa bytu. Anonimowość nie jest w modzie, dlatego tak ważne jest prowadzenie działań public relations. PR informuje ...1323 »
Kampania wyborcza to najintensywniejszy okres działalności PR w partii politycznej lub u polityka kandydującego na wysokie stanowisko państwowe. Istotą wszelkich kroków PR podejmowanych w ramach kampanii wyborczej jest dotarcie do wyborcy i zaprezentowanie kandydata lub partii oraz planów wyborczych w sposób, który przekona wyborców do oddania swojego głosu właśnie na ...1323 »
Dogłębna i bezpośrednia wiedza o firmie, jej planach i strategiach, pracownikach, rynku, na którym ona funkcjonuje, produktach lub usługach, które oferuje oraz klientach, do których dociera jest niezbędnym elementem do prowadzenia działań PR. Ale posiadanie w firmie działu PR niesie za sobą zarówno korzyści, jak i zagrożenia.Korzyści Wybierając do działań public ...1323 »
Marketing to jeden z najpopularniejszych kierunków studiów wybierany przez młodych ludzi. Co zrobić, aby wśród dużej konkurencji podnieść swoje szanse na znalezienie pracy? Przede wszystkim oprócz wiedzy teoretycznej musisz zdobywać doświadczenie. Studiuj Ukończenie studiów w zakresie marketingu lub marketingu i zarządzania to warunek konieczny do znalezienia pracy w tej branży. Zdobędziesz ...1323 »
Najpopularniejszym stanowiskiem związanym z marketingiem jest specjalista ds. marketingu. Usłyszymy o nim przy okazji marketingu sportowego, handlowego, politycznego, sieciowego czy też medialnego. Ale to nie jedyna profesja, którą mogą zajmować się osoby z wykształceniem marketingowym lub interesujące się aktywnym handlem. Specjalista ds. Marketingu Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest ...1323 »
Potrzeba budowania i kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz odpowiedniej komunikacji z klientami powoduje, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na zatrudnienie agencji PR do prowadzenia tych działań. Oto kilka rad, jak dobrze wybrać agencję PR?Analiza własnej firmy Pierwszym krokiem przy wyborze agencji PR jest tak naprawdę przeanalizowanie własnej firmy. Musicie odpowiedzieć ...1323 »
Kiedy twierdzimy, że nasz produkt lub usługa jest przeznaczona dla wszystkich, to nie jest ona kierowana do nikogo. W celu maksymalizacji zysków i osiągania zadowalającego poziomu odbioru oferowanego przez nas towaru należy precyzyjnie określić komu chcemy sprzedać oferowany towar, czyli musimy wybrać grupę celu. Definicja grupy celu Mianem grupy celu inaczej ...1323 »
Dzięki monitoringowi mediów firma może śledzić bieżące informacje dotyczące rynku i branży, w której działa. Dostaje również wiadomość zwrotną na temat swojego wizerunku oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych.Czym jest monitoring Monitoring mediów polega na wyszukiwaniu, selekcjonowaniu, przetwarzaniu oraz analizowaniu wszystkich informacji na temat firmy oraz prowadzonych przez nią działań public relations ...1323 »
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad skutecznością wyświetlających się w internecie reklam? Czy przemknęło Ci przez myśl, że kolorowe banery reklamowe, które obecne są praktycznie na każdej witrynie internetowej mogłyby posłużyć również promocji Twojej firmy?Kampania banerowa W skład kampanii banerowej wchodzą kolorowe, przyciągające wzrok odbiorców, animowane reklamy wyświetlane na stronach internetowych. Ich ...1323 »
Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów. Odbierane jest nie tylko w mieszkaniach czy lokalach, ale również w trakcie jazdy samochodem czy podczas relaksu. Czy warto zatem wykorzystać radio do promocji swojej firmy czy usług? Czy przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej rzeczywiście jest tak skomplikowane, jak się wydaje?Kampania czy reklama Podstawowym krokiem w ...1323 »
Chcąc odnieść sukces na rynku, każdy z przedsiębiorców powinien skupić się na czynnikach, które są za ten sukces odpowiadają. Z pewnością mają one decydujący wpływ na sukces Twojej firmy, więc warto się z nimi zapoznać. Czynniki, które przedstawię są czynnikami uniwersalnymi. Można je zastosować w odniesieniu do każdego przedsiębiorstwa, bez względu ...1323 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2024 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip