Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 15.05.2014
    Marketing w internecie jako wsparcie sprzedaży
    Każdy z właścicieli sklepu internetowego zadaje sobie pytanie, jak zwiększyć sprzedaż. Odpowiedź brzmi: poprzez wykorzystanie dedykowanych narzędzi typu Google Analytics, Pardot, Mindmatrix, Net-Results, polskie Sales Manago czy zaawansowany system AdWords.Własny biznes jest marzeniem wielu osób. Idealnym miejscem, w którym warto spróbować swoich sił jest Internet. W porównaniu ze sprzedażą ...

    Marketing i komunikacja 17.10.2013
    Ruszyła kampania promocyjna Made in Poland
    Ministerstwo Gospodarki rozpoczął kampanię promocyjną „Made in Poland”, której celem jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród zagranicznych inwestorów. W ramach projektu Polska będzie zachęcać biznes m.in. z Czech, Niemiec, Ukrainy, Chin oraz Rosji do nawiązywania relacji handlowych z polskimi przedsiębiorcami.Kampania promocyjna „Made in Poland” będzie się skupiała na różnych ...

    Marketing i komunikacja 20.08.2013
    Program reklamowy Google sposobem na dotarcie do grupy docelowej
    Program reklamowy Google AdWords jest atrakcyjnym narzędziem marketingowym. Nie jest jednak panaceum na wszelkie bolączki związane ze sprzedażą usług czy produktów. Żadna firma nie powinna więc ograniczać swoich działań tylko do tej formy reklamy internetowej.O rosnącej sile reklamy online nie trzeba już nikogo przekonywać. Jak wynika z raportu Internet Standard 2012, tylko w latach ...

    Marketing i komunikacja 19.07.2013
    Promocja spółki na Facebooku – pomysł nie dla każdego
    Internet to miejsce, gdzie klienci podejmują konkretne decyzje zakupowe. Dlatego wykorzystanie sieci do promocji firmy może przynieść wymierne korzyści biznesowe przy relatywnie niskich kosztach. Jednak promocja spółki na Facebooku to rozwiązanie nie dla każdego. Firmom, które chcą przenieść działania promocyjne do Internetu w wyborze odpowiednich narzędzi pomóc mogą agencje marketingu ...

    Marketing i komunikacja 10.04.2013
    Korzystanie z usług agencji PR
    Informacja jest drogim i delikatnym towarem. Informacja, szczególnie jeśli jest to informacja doniosła, ważna, wprowadzająca zmiany – potrafi zachwiać rynkami, dołować indeksy giełdowe i obalać rządy. Może być wirusem, przed którym nie każda firma potrafi się obronić – wystarczy plotka, negatywna wiadomość, a akcje firmy lecą w dół, odwracają się kontrahenci, klienci przestają ...

    Marketing i komunikacja 29.12.2012
    Zasady komunikacji w kryzysie wizerunkowym
    Zasady komunikacji kryzysowej są proste: podawane informacje powinny być przekazywane wszelkimi dostępnymi kanałami, ponadto muszą być prawdziwe (tj. sprawdzone u źródła), precyzyjne i konkretne. Kryzys wizerunku firmy, to bardzo poważna sprawa. Z jednej strony może zaważyć na istnieniu przedsiębiorstwa, z drugiej – ludziom zwyczajnie należą się informacje, prawda. Wiedza uspokaja. ...

    Marketing i komunikacja 28.12.2012
    Ważny trend w kontaktach z klientami – wielokanałowość
    Fachowcy przekonują, że jednym z ważniejszych trendów w zakresie obsługi klientów jest obecnie bogaty dobór kanałów kontaktu. Według opinii Wojciecha Bodzana, menedżera działu badań Obserwatorium Zarządzania, nowym trendem w zakresie kontaktów z klientami, jest coraz silniejszy nacisk firm na poszerzanie dostępnych ...

    Marketing i komunikacja 28.12.2012
    Tego unikaj w relacjach z klientami
    Firmy wydają straszne pieniądze, na zdobywanie nowych klientów. Ale zapominają o tych, których już mają… Co zatem robić, żeby ustrzec się przed kosztownymi błędami. Utrzymanie klientów jest 5-10 razy tańsze, niż zdobywanie nowych – dowiodło tego już wiele badań. Tymczasem firmy nadal tracą kolejnych klientów. W niektórych branżach rotacja jest ogromna. Co jest ...

    Marketing i komunikacja 28.12.2012
    Oprogramowanie dla firmy
    Rozrastający się biznes potrzebuje oprogramowania, które przyspieszy, ułatwi i zautomatyzuje wiele czynności. Oferta rynkowa jest ogromna. Jak się nie pogubić, żeby kupić dobry produkt za rozsądną cenę.Odpowiedź sprowadza się w zasadzie do dwóch kwestii – wielkości i specyfiki firmy oraz zasobności portfela. Modny dziś model zakupu oprogramowania w postaci usługi, to nic innego ...

    Marketing i komunikacja 27.12.2012
    Sztuka prezentacji
    Każdy, nawet najgenialniejszy pomysł lub gotowy produkt, trzeba umieć „sprzedać”. Kto nie potrafi podczas prezentacji zainteresować nim decydentów czy swoich klientów, nie ma szans na sukces. Mistrzem prezentacji był Steve Jobs. Prześledźmy, jak ów geniusz komunikacji najpierw tworzył, a następnie przeprowadzał swoje własne prezentacje. W skrócie wyglądało to tak: opracowywał ...