Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 29.05.2012
    Na czym polega kampania w Internecie
    Czy zastanawiałeś się kiedyś nad skutecznością wyświetlających się w internecie reklam? Czy przemknęło Ci przez myśl, że kolorowe banery reklamowe, które obecne są praktycznie na każdej witrynie internetowej mogłyby posłużyć również promocji Twojej firmy?Kampania banerowa W skład kampanii banerowej wchodzą kolorowe, przyciągające wzrok odbiorców, animowane reklamy wyświetlane ...

    Marketing i komunikacja 29.05.2012
    Jak przygotować kampanię radiową
    Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów. Odbierane jest nie tylko w mieszkaniach czy lokalach, ale również w trakcie jazdy samochodem czy podczas relaksu. Czy warto zatem wykorzystać radio do promocji swojej firmy czy usług? Czy przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej rzeczywiście jest tak skomplikowane, jak się wydaje?Kampania czy reklama Podstawowym krokiem w przygotowaniu ...

    Marketing i komunikacja 29.05.2012
    Jak stworzyć skuteczny system informacji marketingowej
    Marketing jest istotnym elementem w działalności każdej firmy. Jednak zazwyczaj kojarzony jest ze skuteczną kampanią promocyjną konkretnego produktu czy usługi. Natomiast często niedoceniany jest system informacji marketingowej. Co należy zrobić, aby stał się przydatny?System informacji marketingowej Abyś zrozumiał znaczenie systemu informacji marketingowej w działalności swojej firmy, ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Jakie czynniki odpowiadają za powodzenie firmy na rynku
    Chcąc odnieść sukces na rynku, każdy z przedsiębiorców powinien skupić się na czynnikach, które są za ten sukces odpowiadają. Z pewnością mają one decydujący wpływ na sukces Twojej firmy, więc warto się z nimi zapoznać. Czynniki, które przedstawię są czynnikami uniwersalnymi. Można je zastosować w odniesieniu do każdego przedsiębiorstwa, bez względu na branżę, w której ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Czym jest reengineering
    Reengineering, a dokładnie Business Process Reengineering jest metodą, która pozwala gruntownie przekształcić procesy przedsiębiorstwa. Każde przedsiębiorstwo znajdzie się na etapie, kiedy będzie on zalecany. Przełoży się to bezpośrednio na jego funkcjonowanie.Zmiany na lepszeReengineering ma na celu przekształcenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Ma to na celu poprawę ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Jak podwyższyć rentowność
    Każdemu przedsiębiorcy zależy, aby jego firma miała możliwie największy wskaźnik rentowności. Problemem jest jedynie brak uniwersalnej metody, która by umożliwiała stałe zwiększanie rentowności. Zawsze jednak można wprowadzić kilka zmian, które wspólnie zsumują się na jej wzrost.Trzy główne sposoby Oczywiste jest, że zwiększenie zysków równe jest zwiększeniu rentowności. ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Jakie znaczenie ma CRM w zarządzaniu firmą
    Custom Relationship Management (CRM) jest zestawem procedur, które pomagają w kontaktach z klientem. Nie posiada on stałej, jednoznacznej definicji, ale jest niezwykle ważny w obecnym świecie biznesu.Trwałe relacjeJeżeli jesteś zaznajomiony z ideą CRM, wiesz, że jednym z założeń jest tworzenie trwałych relacji z klientem. Jest tak, ponieważ w obecnym świecie biznesu łatwiej sprzedać ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Jak przygotować plan marketingowy
    Plan marketingowy to szczegółowy i pisemny plan zawierający szereg uporządkowanych działań, które firma musi podjąć, aby osiągnąć założone cele marketingowe oraz odpowiednie obroty. Tworząc plan marketingowy należy wyróżnić w nim pięć części: ocenę sytuacji, strategię, cele marketingowe, działania marketingowe oraz kontrolę.Ocena sytuacji Powinieneś zacząć od streszczenia ...

    Marketing i komunikacja 28.05.2012
    Jak przygotować kampanię marketingową
    Odpowiednia promocja oferowanego produktu lub usługi jest niezwykle ważnym elementem działań marketingowych. Zapewni nam rozpoznawalność marki, a przede wszystkim pomoże zwiększyć efektywność sprzedaży. Identyfikacja To pierwszy etap przygotowania kampanii marketingowej, podczas którego musimy określić, kto stanowić będzie grupę docelową, czyli potencjalnych nabywców naszych produktów ...

    Zarządzanie strategiczne 28.05.2012
    Czym jest teoria „X i Y” McGregora?
    Teoria X i Y została utworzona w 1960 roku przez Douglasa McGregora. Ukazuje dwa przeciwstawne sposoby myślenia o pracownikach. Warto zaznajomić się z tymi informacjami, gdyż mogą pozwolić zweryfikować swoje poglądy, co może mieć wpływ na kierunek i tempo rozwoju firmy.Dwa typy pracowników Teoria X i Y jest opisem dwóch typów pracowników. Jest jednak czymś więcej niż tylko teorią, ...