Wszystkie artykuły

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Jak zorganizować biuro prasowe
    Biuro prasowe przede wszystkim ułatwia wymianę informacji pomiędzy firmą a mediami, klientami oraz jej partnerami biznesowymi. Press room może być zorganizowany w siedzibie przedsiębiorstwa, w miejscu organizowanego wydarzenia, a także może być jednym z elementów witryny WWW firmy. Realne biuro prasowe Do stworzenia biura prasowego w firmie potrzebne jest pomieszczenie, w którym będzie ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Public Relations - jakie daje korzyści dla firmy
    Współcześnie firma, która nie ma dobrego wizerunku, nie wyróżnia się na tle innych przedsiębiorstw, nie jest rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów lub nie można jej znaleźć w Internecie oraz innych mediach, praktycznie nie ma prawa bytu. Anonimowość nie jest w modzie, dlatego tak ważne jest prowadzenie działań public relations. PR informuje odbiorców, kto stoi za danym produktem ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Jak tworzy się PR w kampanii wyborczej
    Kampania wyborcza to najintensywniejszy okres działalności PR w partii politycznej lub u polityka kandydującego na wysokie stanowisko państwowe. Istotą wszelkich kroków PR podejmowanych w ramach kampanii wyborczej jest dotarcie do wyborcy i zaprezentowanie kandydata lub partii oraz planów wyborczych w sposób, który przekona wyborców do oddania swojego głosu właśnie na daną kandydaturę.Cele ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Czy warto posiadać w firmie dział PR
    Dogłębna i bezpośrednia wiedza o firmie, jej planach i strategiach, pracownikach, rynku, na którym ona funkcjonuje, produktach lub usługach, które oferuje oraz klientach, do których dociera jest niezbędnym elementem do prowadzenia działań PR. Ale posiadanie w firmie działu PR niesie za sobą zarówno korzyści, jak i zagrożenia.Korzyści Wybierając do działań public relations osobę ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Jak przygotować plan działań PR
    Brytyjski Instytut Public Relations (IPR) definiuje public relations jako „przemyślane, planowane i systematyczne starania wytworzenia i podtrzymywania wzajemnego zrozumienia między organizacją i jej publicznością”. Na przemyślany i dobrze przygotowany plan działań PR składa się kilka elementów.Analiza sytuacji Na tym etapie musisz uporządkować informacje odnośnie obecnej sytuacji ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Jak zachęcić ludzi do kupowania na Twojej stronie www
    Jeśli posiadasz e-biznes, z pewnością zależy Ci na dużej popularności Twojej strony internetowej. Powinieneś szczególnie zadbać o zainteresowanie klientów oferowanymi przez Ciebie produktami. Jak zachęcić ludzi do kupowania na Twojej stronie www?Określ swoją grupę docelową Pierwszym krokiem w pozyskiwaniu zainteresowania potencjalnych klientów jest określenie grupy docelowej, do ...

    Marketing i komunikacja 30.05.2012
    Czy warto korzystać z monitoringu mediów
    Dzięki monitoringowi mediów firma może śledzić bieżące informacje dotyczące rynku i branży, w której działa. Dostaje również wiadomość zwrotną na temat swojego wizerunku oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych.Czym jest monitoring Monitoring mediów polega na wyszukiwaniu, selekcjonowaniu, przetwarzaniu oraz analizowaniu wszystkich informacji na temat firmy oraz prowadzonych ...

    Finanse w firmie 29.05.2012
    Czym jest bilans przedsiębiorstwa
    Przedsiębiorca powinien być zaznajomiony z pojęciami związanymi z rachunkowością w firmie. Jednym z takich podstawowych pojęć jest właśnie bilans przedsiębiorstwa. Zobacz czym jest bilans i kiedy należy go sporządzać.Bilans przedsiębiorstwaKażde przedsiębiorstwo powinno dokładnie wiedzieć, jak funkcjonuje w danej chwili. Jakie są jego zyski oraz straty i jakie są ich powody. W ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Jakie czynniki gwarantują sukces ekonomiczny firmy
    Z chwilą założenia przedsiębiorstwa, bez względu na jego wielkość i branżę, sukces ekonomiczny jest marzeniem każdego przedsiębiorcy. Zdawanie się na los nie jest zwyczajem człowieka przedsiębiorczego. Odpowiedni plan, wiedza i praca pozwalają osiągnąć sukces, a składa się na niego kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę.Czynniki sukcesu Na osiągnięcie sukcesu ekonomicznego ...

    Zarządzanie strategiczne 29.05.2012
    Czym jest rentowność
    Prowadząc przedsiębiorstwo ma się do czynienia z wieloma wskaźnikami, które informują przedsiębiorcę, jak prosperuje firma i czy podąża w dobrym kierunku. Jednym z takich wskaźników jest właśnie rentowność.Rentowność Każda firma powinna dążyć do maksymalizacji swoich zysków. Żeby jednak wiedzieć, jak efektywnie ten cel jest realizowany, potrzebne jest użycie mierników. Rentowność ...