Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Grupowe zwolnienia pracowników mogą doprowadzić do nadszarpnięcia wizerunku firmy. W niekorzystnych warunkach jest to początek końca przedsiębiorstwa. Wpływ na to ma również problem ze znalezieniem pracy przez osoby zwalniane. Istnieją jednak firmy, które wykorzystują Outplacement.Pomoc dla zwalnianych Sam outplacement ma związek ze zwalnianiem pracowników. Według ustawy o promocji zatrudnienia pracodawca, który ...1327 »
Poprawnie zredagowane oświadczenie dla mediów powinno być krótkie i rzeczowe. Pozwala to na uniknięcie sytuacji, w której skrócenie komunikatu powoduje „wyjęcie go z kontekstu” i przytoczenie kilku słów lub zdań zmieniających cały sens wiadomości. Oto kilka rad jak dobrze przygotować oświadczenie dla mediów.Komunikat krótki i na temat Komunikat dla prasy powinien ...1327 »
Media są podstawowym kanałem komunikacji między firmą a jej odbiorcami, narzędziem opiniotwórczym, przez co mogą pomóc w kształtowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Ważne jest, aby traktować mass media jako partnera i utrzymywać z nimi dobre relacje i mieć do nich pozytywne nastawienie. Wybierz redakcje Media dzielą się na ogólnopolskie, regionalne lub lokalne, ...1327 »
Odpowiednia promocja oferowanego produktu lub usługi jest niezwykle ważnym elementem działań marketingowych. Zapewni nam rozpoznawalność marki, a przede wszystkim pomoże zwiększyć efektywność sprzedaży. Identyfikacja To pierwszy etap przygotowania kampanii marketingowej, podczas którego musimy określić, kto stanowić będzie grupę docelową, czyli potencjalnych nabywców naszych produktów lub usług. W tym celu warto przeprowadzić ...1327 »
Na organizację i przeprowadzenie kampanii marketingowej przedsiębiorstwa przeznaczają sporą część swojego budżetu. Oczekują, że będzie ona na tyle efektywna, że nie tylko zbuduje odpowiedni wizerunek firmy i zapewni jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim, że wygeneruje odpowiednio wysokie zyski. Oto kilka sposobów na mierzenie efektywności akcji marketingowych.Zasięg Zasięg przekazu może generować liczbę ...1327 »
W 2011 roku Polacy przeciętnie spędzali 4 godziny dziennie przed telewizorem. Jeśli przygotujesz ciekawą i dobrą kampanię telewizyjną masz szansę, że w tym czasie choć raz zostanie ona zauważona przez potencjalnego klienta. Oto kilka kroków, które zwiększą prawdopodobieństwo tego, że odbiorca nie przełączy kanału w momencie, gdy zobaczy kolejny spot ...1327 »
Logo, nazwa, czcionka oraz kolorystyka to podstawowe elementy systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Powinny być one dopasowane do charakteru firmy, zapewniać jej unikalny wygląd i pozwalać jej wyróżniać się na tle konkurencji.Nazwa Jest to podstawowy wyznacznik tożsamości firmy. Musi być ona unikalna, łatwa do wymówienia i zapamiętania, a także dopasowana ...1327 »
Z prowadzonych na terenie Polski badań wynika, że blisko 80% internautów traktuje sieć jako jedno z podstawowych źródeł poszukiwania informacji o produkcie lub usłudze. Aby w pełni wykorzystać nieograniczony zasięg internetu oraz jego całodobową dostępność, w celu kreowania wizerunku firmy, warto wybrać odpowiednie narzędzia do promocji w sieci.Portale społecznościowe Założenie strony ...1327 »
NPRS, czyli Net Public Relation Synergy stał się jednym z najlepszych sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie. Pomaga nie tylko promować ją i wyróżniać w sieci, ale przede wszystkim prowadzi selekcję informacji na temat prowadzonej działalności.Czym jest NPRS Net PR Synergy to całokształt działań i praktyk, których celem jest ...1327 »
Obecnie każdy podmiot działający na rynku, czy to wielka korporacja, czy też małe przedsiębiorstwo wie, jaką siłę w promowaniu świadczonego produktu lub usługi ma Internet. Ciągłe postępująca informatyzacja powoduje, że budowanie wizerunku za pomocą tradycyjnych narzędzi public relations już nie wystarcza. Potrzebne są działania wykorzystujące sieć. Potrzebny jest e-PR.Co to ...1327 »
Strategia marketingowa to zespół decyzji, za pomocą których firma chce osiągnąć określone cele i obranie takich kierunków działań, które pozwolą na ich realizację. Wyróżnia się trzy rodzaje strategii marketingowej: ze względu na pozycję rynkową i atrakcyjność rynku, ze względu metodę zdobywania rynku oraz strategie w zależności od zajmowanej pozycji rynkowej. ...1327 »
Prowadząc własną firmę, bez względu na to, czy działasz na rynku od kilku lat czy dopiero rozpoczynasz swoją działalność, powinieneś mieć dostateczną wiedzę na temat rynku. Jak jednak przeprowadzić skuteczne badania rynku? Czy jesteś w stanie je sam przeprowadzić?Do czego potrzebna jest analiza rynku Badania rynku to nic innego jak analiza, ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip