Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Dogłębna i bezpośrednia wiedza o firmie, jej planach i strategiach, pracownikach, rynku, na którym ona funkcjonuje, produktach lub usługach, które oferuje oraz klientach, do których dociera jest niezbędnym elementem do prowadzenia działań PR. Ale posiadanie w firmie działu PR niesie za sobą zarówno korzyści, jak i zagrożenia.Korzyści Wybierając do działań public ...1327 »
Brytyjski Instytut Public Relations (IPR) definiuje public relations jako „przemyślane, planowane i systematyczne starania wytworzenia i podtrzymywania wzajemnego zrozumienia między organizacją i jej publicznością”. Na przemyślany i dobrze przygotowany plan działań PR składa się kilka elementów.Analiza sytuacji Na tym etapie musisz uporządkować informacje odnośnie obecnej sytuacji firmy. Zrobisz to odpowiadając sobie ...1327 »
Jeśli posiadasz e-biznes, z pewnością zależy Ci na dużej popularności Twojej strony internetowej. Powinieneś szczególnie zadbać o zainteresowanie klientów oferowanymi przez Ciebie produktami. Jak zachęcić ludzi do kupowania na Twojej stronie www?Określ swoją grupę docelową Pierwszym krokiem w pozyskiwaniu zainteresowania potencjalnych klientów jest określenie grupy docelowej, do której kierujesz swoją ofertę. ...1327 »
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad skutecznością wyświetlających się w internecie reklam? Czy przemknęło Ci przez myśl, że kolorowe banery reklamowe, które obecne są praktycznie na każdej witrynie internetowej mogłyby posłużyć również promocji Twojej firmy?Kampania banerowa W skład kampanii banerowej wchodzą kolorowe, przyciągające wzrok odbiorców, animowane reklamy wyświetlane na stronach internetowych. Ich ...1327 »
Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów. Odbierane jest nie tylko w mieszkaniach czy lokalach, ale również w trakcie jazdy samochodem czy podczas relaksu. Czy warto zatem wykorzystać radio do promocji swojej firmy czy usług? Czy przygotowanie profesjonalnej kampanii reklamowej rzeczywiście jest tak skomplikowane, jak się wydaje?Kampania czy reklama Podstawowym krokiem w ...1327 »
Marketing jest istotnym elementem w działalności każdej firmy. Jednak zazwyczaj kojarzony jest ze skuteczną kampanią promocyjną konkretnego produktu czy usługi. Natomiast często niedoceniany jest system informacji marketingowej. Co należy zrobić, aby stał się przydatny?System informacji marketingowej Abyś zrozumiał znaczenie systemu informacji marketingowej w działalności swojej firmy, musisz w pierwszej kolejności uświadomić ...1327 »
Plan marketingowy to szczegółowy i pisemny plan zawierający szereg uporządkowanych działań, które firma musi podjąć, aby osiągnąć założone cele marketingowe oraz odpowiednie obroty. Tworząc plan marketingowy należy wyróżnić w nim pięć części: ocenę sytuacji, strategię, cele marketingowe, działania marketingowe oraz kontrolę.Ocena sytuacji Powinieneś zacząć od streszczenia tego, co chcesz osiągnąć i ...1327 »
Odpowiednia promocja oferowanego produktu lub usługi jest niezwykle ważnym elementem działań marketingowych. Zapewni nam rozpoznawalność marki, a przede wszystkim pomoże zwiększyć efektywność sprzedaży. Identyfikacja To pierwszy etap przygotowania kampanii marketingowej, podczas którego musimy określić, kto stanowić będzie grupę docelową, czyli potencjalnych nabywców naszych produktów lub usług. W tym celu warto przeprowadzić ...1327 »
Na organizację i przeprowadzenie kampanii marketingowej przedsiębiorstwa przeznaczają sporą część swojego budżetu. Oczekują, że będzie ona na tyle efektywna, że nie tylko zbuduje odpowiedni wizerunek firmy i zapewni jej rozpoznawalność, ale przede wszystkim, że wygeneruje odpowiednio wysokie zyski. Oto kilka sposobów na mierzenie efektywności akcji marketingowych.Zasięg Zasięg przekazu może generować liczbę ...1327 »
W 2011 roku Polacy przeciętnie spędzali 4 godziny dziennie przed telewizorem. Jeśli przygotujesz ciekawą i dobrą kampanię telewizyjną masz szansę, że w tym czasie choć raz zostanie ona zauważona przez potencjalnego klienta. Oto kilka kroków, które zwiększą prawdopodobieństwo tego, że odbiorca nie przełączy kanału w momencie, gdy zobaczy kolejny spot ...1327 »
Amerykański polityk, Samuel Adams, powiedział kiedyś: „przedstaw wroga w złym świetle i spraw, aby w nim pozostał”. W mediach pojawiają się informacje, które zostały specjalnie zmanipulowane tak, by po ujrzeniu światła dziennego wpłynęły negatywnie na wizerunek indywidualnej osoby, instytucji czy też proponowanego produktu albo usługi. W takich przypadkach mamy do ...1327 »
W internecie można znaleźć tysiące podobnych do siebie stron. Twoja witryna z pewnością ma rozbudowaną konkurencję. Co zatem powinieneś zrobić, aby wyróżnić swoją stronę na tle innych? Jak prowadzić skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych?Optymalizacja strony www Samo stworzenie strony internetowej nie zagwarantuje Ci skutecznej promocji w sieci. O popularności konkretnych witryn ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2024 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip